​برپایی دومین دوره کارگاه آموزشی کتابخوانی در ایلام


​برپایی دومین دوره کارگاه آموزشی کتابخوانی در ایلام

دومین دوره کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در ایلام آغاز به کار کرد.

​برپایی دومین دوره کارگاه آموزشی کتابخوانی در ایلام ​برپایی دومین دوره کارگاه آموزشی کتابخوانی در ایلام
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سالن فرهنگیان شهر ایلام، صبح امروز (دوشنبه 24تیر ماه) میزبان چهارمین دوره کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با حضور شکوفه صمدی و ندا حیدری بود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: این کارگاه در راستای ترویج و توسعه فعالیت‌های کتاب و کتابخوانی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، بیست و چهارم و بیست و پنجم تیر ماه در سالن فرهنگیان ایلام برگزار می‌شود.

یونس قیطانی، افزود: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای فعالیت‌های کتابخوانی، چهار کلان برنامه تحت عناوین جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، مروجان کتابخوانی، روستاها و عشایر دوستدار کتاب و پایتخت کتاب ایران را در دست اجرا دارد، از میان این برنامه‌ها، جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با حضور ٣٠ مربی از تمام شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: بعد از برگزاری نخستین دوره در سال ٩٧ تاکنون بیش از ١٣٥ باشگاه در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای مختلف ثبت و آغاز به فعالیت کردند.

قیطانی با اشاره به اینکه اعضای شرکت کننده در کارگاه به عنوان مربی به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند تا کارگاه‌های شهرستانی را دایر کنند، گفت: آشنایی والدین با فواید باشگاه‌های کتابخوانی و علاقه‌مند کردن کودکان و نوجوانان به باشگاه‌ها، آشنایی با تاثیرات فردی و اجتماعی کتابخوانی بر روی کودکان و نوجوانان از دیگر اهداف برگزاری چنین رویدادی است.

دومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با همکاری موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در روزهای ۲۴ و ۲۵ تیرماه در حال برگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا