وزیر بهداشت، 20 میلیون تومان برای هر توییت علیه نمکی


وزیر بهداشت، 20 میلیون تومان برای هر توییت علیه نمکی

وزیر بهداشت در صفحه توییتر خود نوشت: در انبارهای پیدا و پنهان احتکار می کنند، داروی تقلبی در بازار توزیع می‌کنند، یک میلیارد و 300 میلیون دلار ارز تجهیزات پزشکی رفته و هنوز دقیقا معلوم نیست چه کسی برده است و چه چیزی آورده و به چه کسانی داده است.

به گزارش ایمنا، سعید نمکی در رشته توییتی در حساب توییتر خود آورده است: جو سنگینی را تحمل کردم و می کنم، شبکه رانت و فساد اقتصادی بین برخی افراد و شبکه های مجازی هزینه میلیاردی می کنند که مثلاً بنده و وزارت بهداشت را تخریب کنند، ۲۰ میلیون تومان برای هر توییت علیه نمکی خرج می‌کنند، این پولها از کجا آمده است؟؟؟

نمکی ادامه داده است: شبکه رانت، فساد و انحصار به هزار و یک رنگ از جیب این ملت ارتزاق کرده اند، داروی مورد نیاز مردم را در بازار سیاه عرضه می کنند، در انبارهای پیدا و پنهان احتکار می کنند، داروی_تقلبی در بازار توزیع می‌کنند. یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار ارز تجهیزات پزشکی رفته و هنوز دقیقا معلوم نیست چه کسی برده است و چه چیزی آورده و به چه کسانی داده است. بنده از پیگیری، شناسایی و افشاگری علیه این شبکه رانت و فساد عقب نشینی نمی‌کنم. با یک فساد سازمان یافته در دارو و تجهیزات_پزشکی و حتی برخی شرکت‌های وابسته به وزارت بهداشت درگیر بودیم...

وی همچنین از طریق این شبکه اجتماعی اطلاع داده است: ابایی ندارم بگویم بسیاری از این شرکت های وابسته به هیئت امنای ارزی، هریک به نوعی مشکل دارند، البته در حال حسابرسی هستیم و این شرکتها هم منحل خواهند شد. جریانی از بیرون وزارت بهداشت هدایت می شود و عده ای را تطمیع می کندکه من را مصمم تر کرده تا با جدیت و سررعت بیشتری برخوررد کنم.

وزیر بهداشت، 20 میلیون تومان برای هر توییت علیه نمکی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403