اختصاص 17 میلیارد ریال اعتبار برای حاشیه نشینی در کهگیلویه و بویراحمد


اختصاص 17 میلیارد ریال اعتبار برای حاشیه نشینی در کهگیلویه و بویراحمد

نظری گفت: دولت 17 میلیارد ریال اعتبار برای توانمندسازی حاشیه نشینی استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدمحمدکاظم نظری» امروز (۲۴ تیر) در نشست بررسی مشکلات حاشیه نشینی استان کهگیلویه و بوراحمد، اظهار داشت: این اعتبار بین تعدادی از دستگاه های اجرایی برای خرید تجهیزات آموزشی، امکانات رفاهی، نشاط و سرگرمی و توانمندسازی این مناطق توزیع شده و باید براساس دستورالعمل تا پایان سال مالی جاری هزینه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ساختارهای بی رویه و غیرمجاز در حاشیه شهرها از جمله یاسوج را عامل برخی از آسیب ها دانست و تاکید کرد: شهرداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان موضوع الحاق برخی روستاهای اطراف را پیگیری و از ساختارهای غیرمجاز و بی رویه جلوگیری کنند.

«سیدعلی فتح میرمحمدی» هم با بیان اینکه دولت به موضوع حاشیه نشینی توجه جدی دارد، گفت: اگر به مسئله حاشیه نشینی به خوبی پرداخته شود، بسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد حاشیه نشینی استان در شهر یاسوج متمرکز بوده و می طلبد به همین نسبت به آن توجه شود.

وی گفت: از امسال برنامه های جدی و بهتری برای کنترل و رفع مشکلات حاشیه نشینی در دستور کار قرار گرفته و این روند با اختصاص منابع مالی در کنار فرهنگ سازی و اطلاع رسانی باید به خوبی اجرا و مدیریت شوند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق