رومنیگه: دستمزدهای نجومی باعث سردرد من می‌شود اما بایرن مونیخ هنوز از بازار نقل و انتقالات کنار نکشیده‌است


رومنیگه: دستمزدهای نجومی باعث سردرد من می‌شود اما بایرن مونیخ هنوز از بازار نقل و انتقالات کنار نکشیده‌است

مدیر اجرایی بایرن مونیخ گفت لیگ قهرمانان، ارزشمندترین هدف آن‌ها در دنیای فوتبال است.

طرفداری- کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن مونیخ امروز در خصوص وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه و اهمیت لیگ قهرمانان مصاحبه‌ای انجام داد. به گزارش دویچه وله، رومنیگه گفت:

بوندس لیگا منبع اصلی درآمد ماست اما باید اعتراف کنم که برای ما، این ارزشمندترین جام نیست بلکه لیگ قهرمانان، برایمان ارزشمندترین است. در بوندس لیگا هنوز ما قدرتمندترین تیم هستیم اما در اروپا باید نسبت به فصل گذشته فراتر برویم. نیازی نیست که بگویم لیگ قهرمانان، مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی است و لیگ قهرمانان، تورنمنتی است که تامین منابع مالی، اسپانسرها و کسب سود از حق پخش کاملا به آن بستگی دارد. اگر در لیگ قهرمانان قهرمان شوید، یعنی توجه تمام جهان را به خودتان جلب کرده‌اید. فرمولش نیز ساده‌است، هرچه در لیگ قهرمانان فراتر بروید، توجهات بیشتری را جلب خواهید کرد. فینال لیگ قهرمانان، میلیون‌ها بیننده دارد و چیزی نمی‌تواند جایش را بگیرد.

ارقام نقل و انتقالات دیوانه‌کننده‌اند اما افزایش سرسام‌آور دستمزدها چیزی است که باعث سردرد من می‌شود. بنابراین باید خونسرد باشیم و با تفکر بالا، نباید تصمیم احساسی بگیریم. باشگاه‌های بزرگ برای اثبات کیفیت و کسب موفقیت، باید ریسک‌های مالی بزرگی را بپذیرند و این چیزی است که مرا نگران می‌کند. با وجود افزایش قابل توجه مبلغ ترنسفرها، بایرن مونیخ هنوز کنار نکشیده است و برای نهایی کردن یک یا دو خرید دیگر در تلاش هستیم. نگران نباشید، بایرن مونیخ دوباره در این فصل قدرتمند می‌شود.

من همچنان معتقدم که بوندس‌لیگا همچنان وجهه آلمانی خود را حفظ خواهد کرد اما در سطح بین المللی، ستارگان زیادی در لیگ ما حضور ندارد. با توجه به حضور ستارگان بین‌المللی در اسپانیا و انگلیس، حفظ جایگاه سوم لیگ‌های برتر اروپا برایمان راضی‌کننده خواهد بود. حسن (صالح حمیدزیچ) در آلمان خواهد ماند و به تور پیش‌فصل آمریکا نخواهد آمد چون او این‌جا می‌تواند کارهای بیشتری نسبت به حضور در آمریکا انجام دهد. سانه؟ می‌دانم که نام او در میان عموم طرفداران زیادی دارد اما باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی