اجاره ویلا ارزان و نکات مهم برای سفری متفاوت به شمال ایران


اجاره ویلا ارزان و نکات مهم برای سفری متفاوت به شمال ایران

شهرهای شمالی کشور چنان آب ‌و ‌هوای خوشی دارند که اکثر اوقات اولین انتخاب برای سفر به حساب می‌آیند؛ حتی اگر قرار باشد فقط مدت کوتاهی در آن‌ها اقامت داشته باشید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تیشینه، برای بسیاری از ایرانیان تعطیلات تابستان و آخر هفته با سفر به شمال کشور و اجاره ویلا عجین شده است. در این مطلب قرار است در مورد همه ریزه کاری‌های سفر به شمال صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

بهترین زمان برای سفر به شمال و اجاره ویلا

به طور کلی بهترین زمان برای سفر به شمال کشور و اجاره ویلا در شمال ماه‌های مهر، نیمه دوم فروردین، اردیبهشت و خرداد هستند. زیرا اولاً در این ایام آب و هوای شمال رطوبت و گرمای زیادی ندارد و در عین حال سرد و آزار دهنده نیست. دوم هم اینکه در این ماه‌ها مدارس تعطیل نمی‌باشند و از این جهت نرخ اجاره ویلا شمال کاهش می‌یابد.

اغلب خانواده‌ها ترجیح می‌دهند تعطیلات آخر هفته را به شمال سفر کنند. اما موضوعی که معمولاً به آن بی‌توجه هستند افزایش هزینه‌ها در این ایام می‌باشد. اما اگر تنها یک روز مرخصی گرفته و زودتر سفر خود را آغاز کنند، علاوه بر اینکه در مسیر سفر از ترافیک رنج نخواهند برد هزینه‌های سفرشان به خصوص هزینه اجاره ویلا شمال کاهش می‌یابد و ممکن است ویلای ارزان قیمت و مناسبتری هم پیدا کنند. چنین سفری در نهایت بسیار به صرفه تر است.

بکرترین شهرها و جذاب ترین مقاصد گردشگری شمال برای اجاره ویلا

اگر می‌خواهید بدانید بهترین مناطق برای سفر و اقامت در شمال کجا هستند، با ما همراه باشید. در ادامه برخی از بهترین و پرطرفدارترین مناطق شمال کشور را به شما معرفی خواهیم کرد.

فریدون‌کنار

شهرستان فریدون‌کنار بین محمودآباد و بابلسر قرار گرفته است. این شهر از ساحلی ماسه‌ای با امتداد بیش از ده کیلومتر برخوردار است. تالاب فریدون‌کنار نیز از دیدنی‌های مهم آن به شمار می‌رود.

در فریدون‌کنار بناهای تاریخی نیز وجود دارند و علاقه‌مندان به تاریخ هم از این شهر زیبا لذت می‌برند. سقاخانه، پل فلزی و گورستان‌های قدیمی از جمله این مکان‌های تاریخی هستند.

عباس‌آباد

عباس‌آباد یکی از شهرستان‌های مازندران است که علاوه بر زیبایی‌های شگفت‌انگیز به چالوس، کلاردشت، متل قو، رامسر و تنکابن نزدیک بوده و این امر محبوبیت آن را دوچندان کرده است.

اجاره ویلا ارزان و نکات مهم برای سفری متفاوت به شمال ایران

دریاچه عباس‌آباد، جنگل مازیچال، پارک ملی خشکه‌داران و مناطق بسیار دیگری از دیدنی‌های این شهر زیبا به حساب می‌آیند.

پیشنهادهای ساحلی، بهترین و تمیزترین سواحل شمالی

سفر به شمال و اجاره ویلا را اغلب به این منظور انجام می‎دهند که چند روزی را در ساحل دریای خزر به استراحت و خوش‌گذرانی بپردازند. گرچه برخی ترجیح می‎دهند با اجاره ویلا استخردار زمان زیادی را در ساحل صرف نکنند، اما زیباترین و تمیزترین ساحل‌های شمال کدامند؟

ساحل نمک‌آبرود

ساحل نمک‌آبرود با برخورداری از امکانات بسیار زیاد نظیر جت اسکی، شاتل، هاورکرافت و… مقصد مهمی برای گردشگران به حساب می‌آید. در این ساحل آلاچیق و کلبه‌های چوبی نیز وجود دارند و شما را از اجاره ویلا بی‌نیاز می‌کنند.

مجتمع تجاری و گردشگری سیترا

این مجتمع که به عنوان منطقه نمونه گردشگری انتخاب شده است، از مجهزترین و بزرگترین پلاژهای مازندران بوده و امکانات زیادی از قبیل شهربازی، اسکله تفریحی و… را در خود جای داده است.

سایر سواحل زیبای شمال عبارتند از: پارک آبی رامسر، پلاژ پردیس متل قو، مجموعه ساحلی البرز، مجموعه تفریحی آبادیس، تلاب میانکاله و....

پیشنهادهای جنگلی، جنگل نوردی در دل طبیعت

از زیباترین جنگل‌های شمال کشور می‌توان به جنگل دالخانی در رامسر اشاره کرد. مهم‌ترین ویژگی این جنگل وجود مه بسیار زیبایی در سراسر آن است. اگر قصد سفر و اجاره ویلا در شمال را دارید بهتر است بازدید از این جنگل را در برنامه خود قرار دهید. جنگل سی‌سنگان در نوشهر نیز از جمله جنگل‌هایی است که دیدن آن را نباید فراموش کنید. گونه‌های مختلف گیاهی و امکانات رفاهی این جنگل همه ساله مسافران زیادی را به نوشهر فرا می‌خواند.

اجاره ویلا ارزان و نکات مهم برای سفری متفاوت به شمال ایران

راهنمای اجاره ویلا

در گذشته افراد برای اجاره ویلا مجبور به مراجعه به بنگاه‌ها یا دلالان مقوا به دست بودند. چنین اقدامی همیشه ریسک پیدا نکردن ویلای مناسب و اجبار برای اقامت در اقامتگاهی نه چندان دلچسب و گران قیمت را به همراه داشت. اما امروزه سایت‌هایی زیادی با جمع‌آوری اطلاعات ویلاها شامل قیمت، موقعیت مکانی، امکانات، نظرات کاربران در مورد آن‌ها و… این امکان را فراهم کرده‌اند که به آسانی و با چند کلیک ویلای مورد نظر خود را یافته و اجاره کنید.

این کار اگرچه با مزیت‌های فراوانی همراه است اما مشکلاتی نیز دارد. برای مثال اطلاعات همه ویلاها در یک سایت وجود ندارد. همچنین ممکن است قیمت یک ویلای به خصوص در سایت‌های متفاوت با افزایش یا کاهش مواجه شده باشد. بنابراین مسافران لازم است همه سایت‌ها را زیر و رو کنند تا ویلای مورد نظر خود را بیابند. ضمن آنکه ریسک مراجعه به سایت‌های نامعبتر نیز همیشه وجود دارد. پس حواستان باید به اعتبار سایت‌ها هم باشد.

تیشینه همسفر باهوش شما

برای حل این دست مشکلات تیشینه راه حل مطمئنی را برای شما ایجاد کرده است. تیشینه، موتور جستجویی است که همه سایت‌های معتبر اجاره ویلا را، برای یافتن ویلای مورد نظر شما می‌گردد و شما به سادگی می‌توانید همه ویلاها را از تمامی سایت‌ها با هم مقایسه کنید. به این ترتیب نیازی نیست در همه سایت‌های اجاره ویلا جستجو نموده و یا درمورد اعتبار آن‌ها نگران باشید.

لازم به ذکر است که کلیه خدمات رایگان است. تیشینه با کمک به شما برای برنامه‌ریزی ایده‌آل پیش از سفر، باعث لذت دوچندان شما از سفر خواهد شد.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟