شهرداری و دهیاری‌های مهریز 170 میلیارد ریال کمک دریافت کردند


شهرداری و دهیاری‌های مهریز 170 میلیارد ریال کمک دریافت کردند

یزد - ایرنا- رئیس اداره امور مالیاتی مهریز از پرداخت 170 میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در قالب کمک‌های عمرانی به این شهرستان سال گذشته خبر داد و گفت: 95 میلیارد ریال آن در اختیار دهیاری‌ها و بقیه به حساب شهرداری واریز شد.

علی ابویی مهریزی روز دوشنبه به مناسبت هفته مالیات (۱۷ الی ۲۴ تیر) در گفت و گو با ایرنا افزود: در سه ماهه اول امسال همچنین ۱۸ میلیارد ریال به حساب شهرداری و ۲۳ میلیارد ریال به حساب دهیاری‌ها پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پایان تیرماه جاری آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی است از مودیان خواست طبق مقررات وظایف قانونی خود را با مراجعه به این اداره و یا وب گاه سازمان مالیاتی انجام دهند.

به گفته ابویی مهریزی همکاری مودیان در پرداخت به موقع مالیات کمک به توسعه منطقه است و باید همه طبق قانون و مقررات جاری کشور نسبت به انجام آن اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس وظیفه ذاتی این اداره مسئول وصول مالیات و تامین بخشی از بودجه دولت است که همکاری مودیان نقش مهمی در تحقق اهداف و برنامه‌های دولت در استان‌ها و شهرستان‌ها دارد.

این مسئول مالیاتی مهریز یادآور شد: این اداره در راستای اهداف سازمان امور مالیاتی و اداره کل یزد وظایف خود را در شهرستان انجام می‌دهد.

مهریز سه هزار مودی مالیاتی دارد.

مرکز شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس