جشنواره نقاشی اَرتَنگ بین‌المللی می شود


دوره‌های آتی جشنواره نقاشی اَرتَنگ در سطح بین‌المللی برگزار خواهد شد.

جشنواره نقاشی اَرتَنگ بین‌المللی می شود

معاون دانشجویی فرهنگی:

جشنواره نقاشی اَرتَنگ بین‌المللی می شود
سیناپرس: دوره‌های آتی جشنواره نقاشی اَرتَنگ در سطح بین‌المللی برگزار خواهد شد.

دکتر سیدعلی‌اکبر هاشمی‌راد_معاونت دانشجویی فرهنگی، با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری موفقیت‌آمیز نخستین جشنواره نقاشی اَرتَنگ در گستره ملی به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی دوره‌های آتی جشنواره جلسه نقد، بحث و بررسی با حضور دست اندرکاران دوره نخست متشکل از اعضای هیات علمی و انجمن علمی دانشجویی نقاشی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

وی با بیان این‌که استمرار موفقیت در برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری نیازمند برنامه‌ریزی و متمرکز بودن فرآیندهای اجرایی است؛ افزود: یکی از خروجی‌های مهم این جلسه تصویب راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره اَرتَنگ در معاونت دانشجویی فرهنگی است.

دکتر هاشمی‌راد همچنین با اشاره به رویکرد دانشگاه در خصوص توسعه و گسترش روابط‌ بین‌المللی دانشگاه در حوزه‌های علمی و فرهنگی گفت: با توجه به پتانسیل دانشگاه و شکل‌گیری کانال‌های جدید ارتباطات بین‌المللی دومین دوره جشنواره اَرتَنگ در سطح بین‌المللی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ نخستین جشنواره ملی اَرتَنگ به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه و همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فرهنگستان هنر، موسسه فرهنگی هنری صبا، موسسه فرهنگی هنری آکادمی هنر شمسه، دانشکده هنر و معماری و انجمن علمی دانشجویی نقاشی دانشگاه علم و فرهنگ تیر ماه سالجاری در دو بخش نمایشگاهی و پژوهشی برگزار گردید.

لینک کوتاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد