یک عضو کلیدی طالبان در بلخ کشته شد


در نتیجه عملیات شاهین در ولایت بلخ یک فرمانده کلیدی طالبان کشته شد و سه تن دیگر شان مجروح گردیده اند. محمد حنیف رضایی سخنگوی قول اردوی 209 شاهین به خامه پرس گفت، در عملیات شاهین 207 در نتیجه یک درگیری بین نیروهای امنیتی و گروه تروریستی طالبان انار گل یک فرمانده کلیدی طالبان در منطقه بای تیمور ولسوالی چمتال ولایت بلخ همراه با یک تن افراد...

یک عضو کلیدی طالبان در بلخ کشته شد

در نتیجه عملیات شاهین در ولایت بلخ یک فرمانده کلیدی طالبان کشته شد و سه تن دیگر شان مجروح گردیده اند.

محمد حنیف رضایی سخنگوی قول اردوی ۲۰۹ شاهین به خامه پرس گفت، در عملیات شاهین ۲۰۷ در نتیجه یک درگیری بین نیروهای امنیتی و گروه تروریستی طالبان انار گل یک فرمانده کلیدی طالبان در منطقه بای تیمور ولسوالی چمتال ولایت بلخ همراه با یک تن افراد تحت امرش کشته شده و سه تن دیگر شان زخمی شده اند.

آقای رضایی افزود، قریه های سرخ گنبد، شش خانه و هاشم آباد در مربوطات ولسوالی دولت آباد این ولایت از وجود طالبان تصفیه شده اند.

این در حالی است که چندی قبل نیز در نتیجه یک در گیری بین نیروهای امنیتی و گروه طالبان در ولسوالی های چهار بولک و چمتال این ولایت یک فرمانده طالبان همراه با هفت تن از جنگجویان شان به قتل رسیدند و سه تن دیگر شان مجروح گردیده بودند.

ولایت بلخ در شمال افغانستان قرار دارد و یکی از ولایت های نسبتا امن این کشور به حساب می آید که گروه های هراس افگن طالب هر از گاهی در ولسوالی های چمتال و چهار بولک این ولایت حملات تروریستی را انجام می دهند که واکنش سریع نیروهای امنیتی کشور مواجه می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک