جیوویناتزی دلیل خروج خود از مسابقه را پنچری اعلام کرد


فرمول یک ایران – آنتونیو جیوویناتزی راننده تیم آلفارومئو طی مصاحبه خود بعد از مسابقه گفت که پنچری عامل اسپین شدن و خروج او از گرندپری بریتانیا 2019 بوده است. راننده ایتالیایی در حال رقابت برای کسب امتیاز بود که در دور 21 بعد از اسپین شدن از پیست خارج شده و ماشین ایمنی را وارد پیست کرد. ورود ماشین ایمنی باعث شد تا بسیاری از معادلات و استراتژی تیم...

فرمول یک ایرانآنتونیو جیوویناتزی راننده تیم آلفارومئو طی مصاحبه خود بعد از مسابقه گفت که پنچری عامل اسپین شدن و خروج او از گرندپری بریتانیا ۲۰۱۹ بوده است.

راننده ایتالیایی در حال رقابت برای کسب امتیاز بود که در دور ۲۱ بعد از اسپین شدن از پیست خارج شده و ماشین ایمنی را وارد پیست کرد. ورود ماشین ایمنی باعث شد تا بسیاری از معادلات و استراتژی تیم ها و رانندگان تغییر کند. او درباره ی علت این حادثه گفت:

دچار پنچری شدم که دلیل آنرا نمی دانم. باید ماشین را بررسی کنیم تا دلیل آنرا بفهمیم.

جیوویناتزی دلیل خروج خود از مسابقه را پنچری اعلام کردجیوویناتزی دلیل خروج خود از مسابقه را پنچری اعلام کرد آنتونیو جیوویناتزی – راننده تیم فرمول یک آلفا رومئو

برای سومین مسابقه پیاپی آنتونیو توانست هم تیمی خود را در تعیین خط شکست دهد اما نتوانست عملکرد مشابهی را نشان دهد و برعکس کیمی رایکونن توانست امتیاز کسب کند. وی افزود:

بخاطر مسابقه اصلا خوشحال نیستیم چرا که به کیمی نزدیک بودم. او توانست هشتم شود پس من هم می توانستم امتیاز کسب کنم ولی خب چه کار می شود کرد. کاری است که شده.

آنتونیو اکنون ۲۴ امتیاز پشت مرد یخی است و تنها بالاتر از راننده های بدبخت ویلیامز قرار دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا