آیا جنگل‌خواری در محور یاسوج- شیراز پایان می‌یابد؟ +تصاویر


مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیر زمین خواری‌ها و کوه خواری‌های محور یاسوج- شیراز در محدوده روستای پریکدان تا حدود گردنه مله شوره هستیم.

آیا جنگل‌خواری در محور"یاسوج- شیراز" پایان می‌یابد؟ +تصاویر

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیر زمین خواری‌ها و کوه خواری‌های محور "یاسوج- شیراز" در محدوده روستای "پریکدان" تا حدود گردنه "مله شوره" هستیم.

«غلامحسین حکمتیان اصل» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد در خصوص زمین خواری و کوه خوازری در محور "یاسوج- شیراز" در محدوده روستای "پریکدان" تا حدود گردنه "مله شوره" افزود:

وی اظهارکرد: منابع طبیعی برای همه این موارد تشکیل پرونده داده است که در هفته آینده حکم آنها اجرا و رفع تصرف و قلع و قمع می‌شوند.

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: منابع طبیعی پیگیر و دنبال زمین خواری‌ها و کوه خواری‌های در محور "یاسوج- شیراز" در محدوده روستای "پریکدان" تا حدود گردنه "مله شوره" است.

آیا جنگل‌خواری در محور"یاسوج- شیراز" پایان می‌یابد؟ +تصاویر

حکمتیان اصل تصریح کرد: پرونده برخی از این موارد به مراجع قضائی ارسال شده و در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: همچنین طی هفته گذشته حدود ۳۰۰۰ درخت که به منظور تصرف عرصه‌های منابع طبیعی و در بطن جنگل و بین درختان بلوط کاشت شده بودند را قطع و رفع تصرف کردیم.

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: برای این متخلف تشکیل پرونده و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

به گزارش ایسنا، زمین خواران و کوه خواران در محور "یاسوج- شیراز" در محدوده روستای "پریکدان" تا حدود گردنه "مله شوره" با تخریب جنگل‌ها و درختان بلوط در بین این درختان اقدام به کاشت درختان، ایجاد باغ، دیوار کشی و ساخت ویلا کرده اند.

آیا جنگل‌خواری در محور"یاسوج- شیراز" پایان می‌یابد؟ +تصاویر

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان