به پرسپولیس برگشتم که محبت طرفداران و یک سال غیبت خودم را جبران کنم


وحید امیری گفت: می‌دانم آقای کالدرون مربی بزرگی است. شنیدم انرژی فوق العاده‌ای در تمرینات می‌گذارد. نوشته به پرسپولیس برگشتم که محبت طرفداران و یک سال غیبت خودم را جبران کنم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

به پرسپولیس برگشتم که محبت طرفداران و یک سال غیبت خودم را جبران کنم

وحید امیری: دوست نداشتم باشگاه و کادر فنی تحت فشار قرار بگیرند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۸
به پرسپولیس برگشتم که محبت طرفداران و یک سال غیبت خودم را جبران کنم

وحید امیری گفت: می‌دانم آقای کالدرون مربی بزرگی است. شنیدم انرژی فوق العاده‌ای در تمرینات می‌گذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید امیری پس از توافقاتی که روز جمعه با مسئولان باشگاه پرسپولیس به عمل آورد ظهر شنبه راهی ساختمان این باشگاه شد و با عقد قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست.
بنا بر گفته شاهدان قرارداد مالی وحید امیری همچون فرشاد احمدزاده است که برای هر فصل حدود ۲ میلیارد تومان می‌شود. در همین راستا پیش از سفر شب گذشته وحید به ترکیه گپ و گفتی با او داشتیم.

* وحیدجان تبریک! پس از یک سال دوری دوباره به پرسپولیس برگشتی.

وحید امیری:

خیلی خوشحالم که دوباره به تیم محبوبم برگشتم. من دو سال فوق العاده در پرسپولیس داشتم و پس از جام جهانی شرایطی پیش آمد که لژیونر شوم. حالا حس فوق العاده‌ای دارم و امیدوارم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم و بازیکن مفیدی برای این تیم باشم.

* به نکته خوبی اشاره کردی. هر چند جدایی تو هم باعث دلخوری هواداران شد ولی به اندازه سایرین حساسیت‌برانگیز نشد…

وحید امیری:

از هواداران بامعرفت پرسپولیس هرچه بگویم کم گفته‌ام. در همین چند روز هم لطف فراوانی به من داشتند و به هر شهری که می‌رفتم از من می‌خواستند به پرسپولیس برگردم.

* شاید به همین دلیل هم به پیشنهادات سپاهان و تراکتور پاسخ منفی دادی.

وحید امیری:

من صحبتی راجع به پیشنهاداتم ندارم. به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم ولی در ایران گزینه اول و آخرم پرسپولیس بود. می‌خواستم برگردم ولی از طرفی هم دوست نداشتم باشگاه و کادر فنی تحت فشار قرار بگیرند. خدا را شکر صحبت‌های ما هم با آقای عرب و مدیران پرسپولیس خیلی کوتاه شد و توافقات صورت پذیرفت.

* وضعیت آمادگی بدنی خودت چطور است؟

وحید امیری:

از آمادگی نسبی برخوردارم و تا حدودی تمرینات اختصاصی داشته‌ام. ان‌شا‌ءا… با حضور در تمرینات گروهی آماده و مهیای یک فصل سخت و توأم با موفقیت شوم.

* شناختی از گابریل کالدرون داری؟‌

وحید امیری:

می‌دانم آقای کالدرون مربی بزرگی است. شنیدم انرژی فوق العاده‌ای در تمرینات می‌گذارد و در تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال مربیگری کرده است. معتقدم پرسپولیس با ایشان آینده خیلی خوبی خواهد داشت.

* درباره رفتن برانکو چه نظری داری؟

وحید امیری:

این یک تصمیم حرفه‌ای بود که ایشان گرفت. آقای برانکو مربی و بزرگ‌تر من است و به خودم اجازه نمی‌دهم درباره ایشان نظر بدهم. ایشان برای پرسپولیس افتخارات زیادی کسب کرد و زحماتش قابل چشم‌پوشی نیست. برای آقای برانکو در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت می‌کنم.

* فکر می‌کنی بتوانید برای چهارمین سال متوالی پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کنید؟

وحید امیری:

ان‌شا‌الله در فصل پیش رو همه ما از مسئولان گرفته تا کادر فنی و بازیکنان و به ویژه هواداران دست به دست هم بدهیم تا به مقامی درخور نام بزرگ پرسپولیس دست پیدا کنیم.

* در پایان حرف خاصی با هواداران پرسپولیس نداری؟

وحید امیری:

برگشتم که محبت طرفداران و یک سال غیبت خودم را جبران کنم. می‌خواهم با کمک کادر فنی، همبازیانم و هواداران فصلی خاطره‌انگیز برای پرسپولیس رقم بزنم. دست همه هواداران پرسپولیس را از راه دور می‌بوسم. مخلص همه این عزیزان هستم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !