معاون سیاسی سپاه: هیچ مذاکره ای با آمریکا نخواهیم داشت


سردار جوانی با بیان اینکه دشمن سعی دارد از طریق عملیات روانی و جنگ نرم بر افکار عمومی تاثیر بگذارد، ادامه داد: دشمن می خواهد بی اعتمادی را در لایه‌های جامعه به وجود بیاورد.

معاون سیاسی سپاه: هیچ مذاکره ای با آمریکا نخواهیم داشت
سردار سرتیپ پاسدار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب در واکنش به ادعای یک فعال رسانه ای به نقل از دفتر سیاسی سپاه مبنی بر اینکه ایران مذاکره مستقیم با آمریکا را پذیرفته است، ضمن تکذیب این شایعه، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ مذاکره‌ای با مقامات آمریکا نخواهد داشت.

به گزارش صدای ایران از باشگاه خبرنگاران، وی با بیان اینکه دشمن سعی دارد از طریق عملیات روانی و جنگ نرم بر افکار عمومی تاثیر بگذارد، ادامه داد: دشمن می خواهد بی اعتمادی را در لایه‌های جامعه به وجود بیاورد.

معاون سیاسی سپاه با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها صلاحیت مذاکره را نداشته و به تعهداتشان پایبند نیستند، اضافه کرد: امروز در دستگاه‌های مختلف در موضوع عدم مذاکره اتفاق نظر وجود دارد.

سردار جوانی با بیان اینکه شایعات مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی اصالت، پایه و اساس ندارد، یادآور شد: مطالب مطرح شده در شبکه های اجتماعی جنبه عملیات روانی داشته و مطرح کنندگان این مطالب سرخوردگان سیاسی هستند.

گفتنی است؛ یک فعال رسانه‌ای به نقل از دفتر سیاسی سپاه مدعی شده بود که ایران، مذاکره ⁩ مستقیم با آمریکا را پذیرفته، اما فقط در سطح وزیران خارجه.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک