عصبانیت مالک پدیده از استقلال و پرسپولیس


مالک باشگاه پدیده می‌گوید بیشتر بازیکنانی که می‌خواستند را جذب کرده‌اند و تنها دو بازیکن از دست آن‌ها در رفته است حمیداوی گفت: از استقلال و پرسپولیس گله داریم. نوشته عصبانیت مالک پدیده از استقلال و پرسپولیس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عصبانیت مالک پدیده از استقلال و پرسپولیس

حمیداوی: از استقلال و پرسپولیس گله داریم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | ۸:۴۰
عصبانیت مالک پدیده از استقلال و پرسپولیس

مالک باشگاه پدیده می‌گوید بیشتر بازیکنانی که می‌خواستند را جذب کرده‌اند و تنها دو بازیکن از دست آن‌ها در رفته است حمیداوی گفت: از استقلال و پرسپولیس گله داریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرهاد حمیداوی در حاشیه تمرین پدیده شهر خودرو گفت:

خدا را شکر از ابتدای هفته گذشته اردوی تهران خود را برپا کردیم. ما دو دیدار تدارکاتی با سپاهان و سایپا برگزار کردیم و قرار است با ذوب‌آهن نیز بازی کنیم. هفته آینده هم میزبان ذوب‌آهن در مشهد خواهیم بود.

بیشتر بازیکنانی که می‌خواستیم را گرفتیم جز دو نفر!

فرهاد حمیداوی گفت:

الحمدلله بیشتر بازیکنانی که دوست داشتند، ماندند. از طرفی تمام بازیکنانی را که در لیست گل‌محمدی بودند، جذب کردیم به غیر از دو بازیکن که متأسفانه نتوانستیم آنها را به خدمت بگیریم. سال گذشته بازیکنی که از لیگ یک آمده بود، قراردادش ۳۰۰ میلیون تومان بود، اما امسال با قرارداد یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی روبه‌رو شدیم! فصل گذشته با ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه یک فصل آسیایی شدیم. این مسئله نشان می‌دهد که هزینه مهم نیست، بلکه نقطه‌ای که اهمیت دارد، علم مربی و توانایی بازیکنان است. امیدوارم در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نماینده خوبی برای استان خراسان و ایران باشیم. در پست‌هایی که بازیکن از دست دادیم، توانستیم تیم را تقویت کنیم. همچنین این هفته دو بازیکن خارجی به ما اضافه می‌شوند تا تیم فوق‌العاده‌ای برای رقابت در فصل آینده داشته باشیم.

به دلیل تبلیغات آمریکا نتوانستیم بازیکن خارجی جذب کنیم

صادقانه باید بگویم با سه بازیکن خارجی توافق کرده بودیم، اما به دلیل تبلیغات سوء کشورهای آمریکا و انگلیس که با ایران مشکل دارند، نتوانستیم آنها را جذب کنیم. این مسئله حقیقت دارد و کلیه مدارکش موجود است که چرا از حضور در ایران منصرف شدند.

می‌دانیم برای موفقیت احتیاجی به پول نیست

مجموعه مدیریتی باشگاه پدیده فوتبالی هستند. سرآسیابی جزو افتخارات ما بوده و فوتبالی است. خود من هم فوتبالی هستم. اعضای مجموعه ما می‌دانند که برای موفقیت در فوتبال نیاز به هزینه سنگین نیست.

گل محمدی حق دارد که ناراحت باشد

فرهاد حمیداوی گفت:

گل‌محمدی حق دارد ناراحت باشد. خودمان هم مصاحبه کرده و گفتیم که ناراحتیم. وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه با مدیران عامل باشگاه‌ها گفته بودند که برای اینکه ارز از کشور خارج نشود، اردوی خارج از کشور برگزار نکرده و در داخل اردو برگزار کنید. ما به حرف آنها گوش دادیم، اما تیم‌های دیگر که نمی‌خواهم اسم ببرم، گوش نکردند. بنابراین، حق ماست که گله‌مند باشیم.

بازی های ما در استادیوم امام رضا (ع) برگزار می‌شود

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده راجع به روند آماده‌سازی ورزشگاه ثامن مشهد هم خاطرنشان کرد:

فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی اعلام کرده است که این ورزشگاه شش ماه دیگر آماده می‌شود و به همین دلیل ما بازی‌های‌مان را در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهیم کرد.

دوستان ما در تراکتور زیر فشار هستند

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو در واکنش به شکایت باشگاه تراکتور از این باشگاه به دلیل استفاده پدیده از بازیکن غیرمجاز خارجی به اسم چوچو و اینکه نمی‌توانستند با او تا سال ۱۴۰۰ قرارداد ببندند، گفت:

قرارداد بازیکنان خارجی براساس سال میلادی است. این هم سوژه‌ای برای خودش است! این‌طور نیست که می‌گویند و یکبار هم به آن پرداخته بودیم. ظاهراً دوستان تحت فشار هستند. گفته‌اند این بازیکن گل هم زده و شاید هم گل زده باشد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟