چهل و دومین دوره مسابقات قرآن در گیلان پایان یافت+ اسامی


چهل و دومین دوره مسابقات قرآن در گیلان پایان یافت+ اسامی

چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف گیلان امروز(20 تیر) با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام «ستار علیزاده» با اشاره به نفرات برتر چهل و دومین مرحله استانی قرآن کریم گیلان در بخش خواهران به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: در رشته حفظ پنج جزء فاطمه فدوی از رشت، اعظم محمودی از رودبار و هاجر حسین نژاد از رشت اول تا سوم شدند.

مدیرکل اوقاف و امور حیریه گیلان اعلام کرد: در رشته حفظ ۱۰ جزء، ثریا کوهستانی از شفت، زینب جروند از لاهیجان و معصومه عساکره از بندرانزلی رتبه های برتر را از آن خود کردند.


علیزاده افزود: در رشته حفظ ۲۰ جزء، زکیه صابر از رشت، رقیه رضایی از ماسال و سارا مجیدی از بندرانزلی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.


وی خاطرنشان کرد: در رشته حفظ کل سیده زینب تقوا پور، سمانه سادات خان دوستی و فاطمه قلی زاده از رشت به عنوان رتبه‌های برتر معرفی شدند.


مدیرکل اوقاف گیلان گفت: افسانه دنیایی از آستارا، مریم صنعتی از لنگرود و ندا نوان مقصود از لاهیجان در رشته ترتیل اول تا سوم شدند.


وی افزود: در رشته قرائت خواهران، سمیه آصفی از تالش، زینب پیدا از آستارا و مونا محمد زاده از رشت به رتبه‌های برتر دست پیدا کردند.


علیزاده اظهار داشت: در رشته دعاخوانی هاجر خورشیدی و مستانه حسن زاده از بندرانزلی و آمنه فتوحی از ماسال رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.


وی با اشاره به نفرات برتر بخش برادران اظهار داشت: در رشته حفظ پنج جز، ناصر اسکافی از بندر انزلی، یاور پوراصغری از تالش و علیرضا یاسمن از رشت اول تا سوم شدند.


مدیر کل اوقاف گیلان افزود: در رشته حفظ ۱۰ جز مجتبی محمد زاده از رشت، اسماعیل حسن پور از لاهیجان و محمد صادق اولیایی از رشت به رتبه های برتر دست پیدا کردند.


وی خاطرنشان ساخت: در رشته حفظ ۲۰ جز، محمد تقی زاده از رشت، محسن حاجی حسینی از لنگرود و هادی مکرمی از رشت رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.


علیزاده گفت: در رشته حفظ کل، امیدرضا رحیمی از رشت، حمیدرضا علیمحمدی از آستانه اشرفیه و محمد جواد کرمی از تالش اول تا سوم شدند.


وی اظهار کرد: در رشته دعاخوانی رضا عدلی مژدهی و سهند فریدی از رشت و عبدالرضا ملکی از آستانه اشرفیه رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.


مدیرکل اوقاف گیلان گفت: در رشته اذان نیز حسین یزدانی از رشت، علی اکبر زراعتی از لنگرود و محمدرسول اجتماعی از بندرانزلی اول تا سوم شدند.


وی اظهار داشت: در رشته ترتیل، حسین عزیزی از لاهیجان، سجاد اکباتانی از املش و حسین رفیع پور از لاهیجان رتبه هاب اول تا سوم را کسب کردند.


علیزاده گفت در رشته قرائت ابراهیم تبسم چهره از آستانه اشرفیه،محمد علی عنبری از رودسر و علی ابراهیمی بندرانزلی اول تا سوم شدند.


چهل و دمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم گیلان از 17 تا 20 تیر در سال اجتماعات بانک ملی رشت واقع در چهارراه گلسار برگزار شد.

پایان پیام/162

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس