سباستین فتل مسئولیت اشتباهش را به عهده گرفت


فرمول یک ایران – قهرمان چهار دوره فرمول یک، سباستین فتل ، اشتباهش را به عهده گرفت. او در طول رقابت بریتانیا با مکس ورشتپن برخورد کرد و شانس به دست آوردن سکو از هر دو راننده گرفته شد. زمانی که مکس اقدام به حمله کرد، سباستین فتل در جایگاه سوم قرار داشت. راننده ردبول در آن زمان سریع تر بود و فتل را با شرایط سختی مواجه کرد. مکس موفق می شود از فراری...

فرمول یک ایران – قهرمان چهار دوره فرمول یک، سباستین فتل ، اشتباهش را به عهده گرفت. او در طول رقابت بریتانیا با مکس ورشتپن برخورد کرد و شانس به دست آوردن سکو از هر دو راننده گرفته شد.

زمانی که مکس اقدام به حمله کرد، سباستین فتل در جایگاه سوم قرار داشت. راننده ردبول در آن زمان سریع تر بود و فتل را با شرایط سختی مواجه کرد. مکس موفق می شود از فراری سبقت بگیرد اما سباستین فتل سریعا اقدام به پس گرفتن جایگاه سوم کرده و به ردبول حمله می کند. راننده فراری در اینجا مرتکب اشتباه شده و با RB15 برخورد می کند:

اشتباه از سمت من بود.

او در پیچ ستو از من سبقت گرفت و بعد عریض تر از حالت عادی حرکت کرد و به من شانس حمله داد.

برای یک لحظه به نظر آمد که او به سمت راست می رود و برای من فضای لازم به وجود می آید اما این فضا باز نشد. زمانی که این موضوع را فهمیدم، دیر شده بود و من خیلی نزدیک بودم. برای همین تصادف کردیم.

ورشتپن اسپین شد اما توانست به رقابت ادامه دهد. شرایط برای سباستین فتل متفاوت بود و او مجبور شد به پیت لین برود و باله جلو را تعویض کند. این پایان داستان نبود و سباستین فتل از سمت داوران 10 ثانیه جریمه شد و علاوه بر آن دو امتیاز منفی هم در گواهینامه او ثبت شد و حالا مجموع این امتیاز ها به 6 رسیده است.

سباستین فتل مسئولیت اشتباهش را به عهده گرفتسباستین فتل مسئولیت اشتباهش را به عهده گرفت مکس ورشتپن و سباستین فتل – بریتانیا 2019

فراری اصلا روز خوبی نداشت و راننده اولشان خود را در جایگاه شانزدهم میدید. سباستین فتل توسط پیشتاز رقابت، لوییس همیلتون، لپ شد. فتل افزود:

می توانست روز خوبی باشد. من خیلی خوشحال بودم.

ما لحظه های مهمی را به خوبی پشت سر گذاشتیم و از آمدن ماشین سیفتی بهره بردیم و جایگاه بهتری کسب کردیم.

اما فکر می کنم رقابت ما و ردبول بسیار نزدیک بود. مکس هم از اول تا آخر از ما سریع تر بود.

ما احتمالا به جایگاه چهارم می رسیدیم اما نتوانستیم. نتوانستم. پس خوشحال نیستم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت