زنگ خطر برای دوومیدانی در آستانه مسابقات جهانی/ اعتراض‌های زیاد جایگاه کیهانی را به خطر انداخت


زنگ خطر برای دوومیدانی در آستانه مسابقات جهانی/ اعتراض‌های زیاد جایگاه کیهانی را به خطر انداخت

استعفای برخی از اعضای سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی در آستانه مسابقات جهانی وضعیت این ورزش پایه و مادر را بحرانی‌تر از قبل کرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که ۲ ماه دیگر مسابقات جهانی دوومیدانی در دوحه قطر برگزار می‌شود، اما به جز احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان که برنامه‌ها و اردوی آماده سازی اش در آمریکا مشخص است مابقی ورزشکاران تکلیف مربی و تمرینشان مشخص نیست.

زنگ خطر برای دوومیدانی در آستانه مسابقات جهانی/ اعتراض‌های زیاد جایگاه کیهانی را به خطر انداخت

علاوه بر این، وضعیت دوومیدانی آن قدر بحرانی است که اعضای سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی یکی یکی استعفا می‌دهند و تیمور غیاثی سخنگوی این سازمان هم روز گذشته به خاطر حمایت از مربیان تیم ملی و بدقولی کیهانی در اهدای پاداش های جاکارتا، عطای کار را به لقایش بخشید و از سمتش کناره گیری کرد. همچنین غیاثی شکایت نامه‌ای را تقدیم وزارت ورزش و جوانان کرده و خواهان رسیدگی به کار‌های غیرقانونی کیهانی شده است.

استعفاهایی که منجر به سرگردانی دوومیدانی کاران شده است

به هر حال سازمان تیم‌های ملی یکی از ارکان مهم فدراسیون دوومیدانی است، چرا که برنامه ریزی برای مسابقات پیش رو و آماده سازی ورزشکاران در این سازمان مصوب می‌شود، اما کناره گیری اعضای این سازمان باعث سرگردانی دوومیدانی کاران شده است و آن‌ها بدون مربی و تنها تمرین می‌کنند. به هر حال احسان حدادی با پرتاب خوبش در مسابقات دایموند لیگ در دوحه قطر جواز حضور در مسابقات جهانی را گرفت و حسن تفتیان هم دیگر دوومیدانی کار کشورمان است که جواز حضور در این رقابت‌ها را گرفته، اما شواهد نشان می‌دهد که برای مسابقات جهانی در دوحه قطر به جز حدادی از سایر ملی پوشان کشورمان نباید انتظار نتیجه گیری داشته باشیم.

زنگ خطر برای دوومیدانی در آستانه مسابقات جهانی/ اعتراض‌های زیاد جایگاه کیهانی را به خطر انداخت

پاداش هایی که صرف هزینه های انتخابات می شود

همچنین کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی که با سلیقه شخصی خود پاداش‌ها را تقسیم کرده است گفته می‌شود بخشی از این پاداش‌ها که قرار بود به کارمندان و مربیان شهرستان‌ها بدهد، صرف هزینه‌های سفر‌های خود می‌کند تا برای انتخابات بعدی رای جمع آوری کند.

البته شنیده‌ها حاکی از آن است که روز به روز ابراز نارضایتی دوومیدانی کاران از مدیریت کیهانی بیشتر می‌شود و شکایت‌های زیادی از او به وزارت ورزش و جوانان شده است و این احتمال وجود دارد که او تا پایان دوره ۴ ساله اش در فدراسیون دوام نیاورد.

به هر حال خود محوری کیهانی آسیب جدی به دوومیدانی زده است و اگر چاره‌ای برای اقدامات رئیس فدراسیون اندیشیده نشود به طور حتم این رشته پرمدال المپیکی با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شود و نتایج آن را در مسابقات پیش رو خواهیم دید.

بیشتر بخوانید:

پیرجهان هم رکورد زد، هم طلا گرفت/ مدال نقره بر گردن حمیده عباسعلی نژاد

ربانی: کیهانی فراموش کرده رئیس فدراسیون دوومیدانی است/ بعید می‌دانم در المپیک توکیو نتیجه خوبی بگیریم

سپهرزاد: رئیس فدراسیون در پاداش‌ها دست برده است/ با ما همانند کارگر‌های موقت برخورد می‌کنند/ ۲ سال زحمت می‌کشیم ۲ ماه حقوق می‌گیریم

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا