واکنش نانسی پلوسی به توئیت‌های نژادپرستانه دونالد ترامپ


واکنش نانسی پلوسی به توئیت‌های نژادپرستانه دونالد ترامپ

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهارنظر بیگانه هراسانه ترامپ را رد کرد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهارنظر بیگانه هراسانه ترامپ را رد کرد.

به گزارش ایلنا، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در حساب توئیتری خود نوشت: وقتی دونالد ترامپ به چهار زن عضو کنگره آمریکا می‌گوید که به کشورهایشان بازگردند در حقیقت، بار دیگر تأکید می‌کند که منظور وی از طرح «دوباره عظمت را به آمریکا برگردانیم» این بوده که دوباره آمریکا را به انحصار سفیدپوستان دربیاوریم.

نانسی پلوسی افزود: تنوع ما عامل قوت ما و اتحاد ما مایه قدرت ماست. من اظهار نظر بیگانه هراسانه ترامپ را که در حکم ایجاد تفرقه در کشور است رد می‌کنم. به جای حمله به اعضای کنگره، او باید با ما برای تدوین یک سیاست مهاجرتی انسان دوستانه که نشان‌دهنده ارزش‌های آمریکایی باشد همکاری کند. حملات را متوقف کنید. اعضای خانواده‌ها به هم تعلق دارند!

پیش از این دونالد ترامپ در سه رشته توئیت با حمله به نمانیدگان زن دموکرات نوشت: خیلی جالب است که زنان دموکرات پیشرو در کنگره را ببینید که در اصل از مکان‌هایی آمده‌اند که دولت‌هایشان فاجعه‌ای کامل هستند و در هر نقطه‌ای از جهان بیشترین با بیشترین فساد حضور دارند (اگر آنها حتی یک دولت داشته باشند)، اکنون با صدای بلند و به زور به مردم ایالات متحده، بزرگترین و قدرتمندترین ملت در زمین می‌گوید چگونه دولت باید اداره شود. چرا آنها به عقب برگردانده نمی‌شوند و تا به مکان‌های آلوده شده و کاملا متلاشی شده و پر از جرم خود کمک کنند؟ پس برگردید و به ما نشان بدهید که چطور این کار انجام می‌شود. این مکان‌ها به شدت نیاز به کمک شما دارند. شما نمی‌توانید سریع اینجا را ترک کنید. من مطمئن هستم که نانسی پلوسی بسیار خوشحال خواهد شد که به سرعت ترتیب سفر رایگان را فراهم کند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟