کارگردان نمایش‌های‌اشرافی این بار با ابتذال به صحنه رفت


کارگردان نمایش‌های‌اشرافی این بار با ابتذال به صحنه رفت

کارگردان نمایش‌های‌اشرافی، این بار با نمایشی مملو از شوخی‌های غیراخلاقی به صحنه رفته است!

به گزارش مشرق، وضعیت تئاتر هر روز خراب‌تر از قبل می‌شود! هنوز چند روزی از توقف اجرای یک نمایش که در آن علاوه‌بر طرح مسائل غیراخلاقی، به ارزش‌های انقلاب نیز توهین شده بود نگذشته است. اما همزمان با این اثر، نمایش دیگری روی صحنه رفته که دست‌کمی از نمایش توقیف شده ندارد. این نمایش به کارگردانی حسین پارسایی در حال اجراست. همان کارگردانی که قبلا هم نمایش‌های ‌اشرافی و پر زرق و برق «بینوایان» و «الیور توئیست» را اجرا کرده و با حاشیه‌ها و انتقادات بسیاری مواجه شد. پارسایی همچنین در دوره مدیریت بر شبکه نمایش خانگی، این بخش را به محل تاخت و تاز سریال‌های مبتذل و ضدخانواده تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید:

اصلاح‌طلبان جیره‌خوار انگلیس و اصولگرایان نوکر شاه هستند؟! +عکس

کارگردان توهین‌کننده به حضرت امام(ره) طلبکار شد!


اما تازه‌ترین فعالیت این مدیر سابق دولتی، اجرای نمایشی است که مطابق مد روز، بیشتر متکی به شوخی‌های غیراخلاقی و هنجارشکنی است. همچنین در این نمایش ترانه‌های یک خواننده لس‌آنجلسی بازخوانی می‌شود. نمایشی که به ظاهر به آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد، اما در عمل، نگاهی سطحی به این مسائل و پرداختی مبتذل و مروج ناهنجاری دارد.


متأسفانه در عرصه تئاتر حرفه‌ای- به استثنای برخی از نمایش‌ها- و اغلب تالارهای دولتی و خصوصی،مضامین و روایت‌هایی دور از شأن فرهنگ، هنر و مردم ایران را عرضه می‌کنند.

منبع: کیهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان