دغدغه بزرگ پرسپولیس پس از جدایی برانکو ؛ جدایی آقای ستاره قطعی شد؟!


با بازگشت امیری و فرشاد احمدزاده و جذب کنعانی زاده گان پرسپولیس الان تنها یک دغدغه دارد. نوشته دغدغه بزرگ پرسپولیس پس از جدایی برانکو ؛ جدایی آقای ستاره قطعی شد؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دغدغه بزرگ پرسپولیس پس از جدایی برانکو ؛ جدایی آقای ستاره قطعی شد؟!

بشار رسن تنها دغدغه پرسپولیس
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | ۲۱:۳۰
دغدغه بزرگ پرسپولیس پس از جدایی برانکو ؛ جدایی آقای ستاره قطعی شد؟!

با بازگشت امیری و فرشاد احمدزاده و جذب کنعانی زاده گان پرسپولیس الان تنها یک دغدغه دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس روزهای سختی را در فصل نقل و انتقالات تابستانی پشت سر گذاشت. با وجود جدایی برانکو پیش بینی می شد که چند بازیکن کلیدی سرخ پوشان هم تیم را ترک کنند و شرایط برای این تیم بحرانی شود. اما مدیران باشگاه پرسپولیس به خوبی تیم را مدیریت کردند و به غیر از بودیمیر اجازه جدایی به هیچ بازیکنی را ندادند و تنها دغدغه این تیم وضعیت نامعلوم بشار رسن است.

این بازیکن عراقی در بین هواداران پرسپولیس از محبوبیت بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه او جزو سهمیه زیر ۲۳ سال است از هر نظر بهتر است که قرارداد او تمدید شود.

با بازگشت بشار رسن پرسپولیس برای فصل جدید تنها نیاز به جذب یک مهاجم خارجی خواهد داشت. در صورت بازگشت رسن و جذب یک مهاجم خارجی باکیفیت سرخ پوشان بازهم از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در فصل جدید خواهند بود.

پرسپولیس در تابستان علاوه بر تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی خود توانست کنعانی زاده گان و فرشاد احمدزاده را هم جذب کند و وحید امیری هم به تیم بازگشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیکن قرمزپوش هر روز یک رنگ عوض می‌کند