اجتماع بزرگ دختران انقلاب در گرگان برگزار شد


اجتماع بزرگ دختران انقلاب در گرگان برگزار شد

گرگان - ایرنا - به مناسبت هفته عفاف و حجاب و با حضور سه 3 هزار بانوی محجبه بسیجی، اجتماع بزرگ دختران انقلاب در مصلی وحدت شهر گرگان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این همایش گفت: هدف دشمنان از ترویج بی حجابی علاوه بر سلب امنیت روانی جامعه، ضربه زدن زدن به باورها و عقاید جوانان با ایمان بعنوان اصلی ترین عنصر امنیت و اقتدار کشور است.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی اظهار داشت: استکبار جهانی با شناخت عناصر تاثیرگذار جامعه اسلامی مسیر متفاوتی برای تقابل با نظام ترسیم کرده است.

وی افزود: دشمن می‌خواهد نقاط قوت انقلاب را به ضعف تبدیل کرده و با آگاهی از نقش و جایگاه ویژه زنان در هدایت گری جامعه انقلابی ایران، درصدد آسیب رسانی به این مولفه موثر در پویایی و استمرار جریان انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان می خواهند با ترویج بی حجابی و بی حیایی، نقش آفرینی زنان در جامعه اسلامی ایران را تضعیف کنند.

وی گفت: دشمن می‌خواهند زنان را به نقطه ضعف جامعه تبدیل کرده و ابزار استکباری خود قرار دهد در حالی که به فرموده امام راحل، زنان ایران تربیت کننده نسل ایثار و انقلابی هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: کسانی که بی‌بندباری را ترویج می‌کنند دلسوز بانوان نیستند و می‌خواهند با اغفال، زنان را وسیله شهوت خود قرار دهند.

وی گفت: باید با روحیه جهادی جلوی کسانی که می‌خواهند بی‌حجابی را به عنوان ابزاری برای مقابله با انقلاب قرار دهند ایستادگی کرد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه همه باید در دفاع از حقوق مردم نسبت به بی‌حجابی وارد شوند، گفت: مسوولان اگر در برابر بی‌حجابی کوتاه بیایند به مردم ظلم کرده و به حقوق عمومی ضربه می‌زنند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان هم در این همایش اظهار داشت: حجاب یکی از ملاک‌های ارزش‌گذاری مسلمانان و معیاری برای حفظ کرامت و منزلت زنان و مردان است.

اجتماع بزرگ دختران انقلاب در گرگان برگزار شد

سردار حسین معروفی گفت: هجمه به حجاب و عفاف زنان و دختران ایران از رویکردهای اصلی دشمنان نظام است و پس از نامیدی دشمن در حوزه جنگ سخت، آنها به جنگ نرم روی آورده و می‌خواهند حجاب را از سر زنان و دختران ما بردارند.

وی گفت: دشمن به دنبال منفجر کردن بمب اتم در ایران نیست بلکه به دنبال انفجار بمب فحشا و منکرات است.

وی تاکید کرد: نمی‌توانیم افکار عده ای روشنفکر مآب که افکار پوسیده لیبرالی را در قامت غرب پرستی در سر دارد بپذیریم.

سردار معروفی ادامه داد: در طول هشت سال جنگ نابرابر در برابر اردوگاه غرب و شرق ایستادیم و ۱۸۸ هزار شهید، ۸۰۰ هزار جانباز و ۴۰ هزار آزاده را تقدیم کردیم ولی دامن ناموس خود را پاک نگاه داشتیم و امروز چطور بی‌غیرتی را بپذیریم و در برابر جنگ‌نرم که با غیرت و حیثیت ما سر کار دارد کنار بیاییم؟

وی گفت: اهتمام و اقدام همگانی در حوزه جنگ عفاف و حجاب باید شکل بگیرد و طبق توصیه و مطالبه بزرگان همه باید به صحنه بیایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی