هشدار بوتاس به همیلتون؛ هنوز چیزی تمام نشده است


فرمول یک ایران – والتری بوتاس راننده تیم مرسدس، گرندپری بریتانیا 2019 را با مقام دومی به پایان رساند که وی از این موضوع ناراحت و ناامید بود اما به هم تیمی خود لوئیس همیلتون هشدار داد که هنوز هیچ چیز تمام نشده است. آنتونیو جیوویناتزی، راننده تیم آلفارومئو کنترل ماشین خود را از دست داد و به درون شن های اطراف پیست رفت و این اتفاق ماشین ایمنی را به...

فرمول یک ایرانوالتری بوتاس راننده تیم مرسدس، گرندپری بریتانیا ۲۰۱۹ را با مقام دومی به پایان رساند که وی از این موضوع ناراحت و ناامید بود اما به هم تیمی خود لوئیس همیلتون هشدار داد که هنوز هیچ چیز تمام نشده است.

آنتونیو جیوویناتزی، راننده تیم آلفارومئو کنترل ماشین خود را از دست داد و به درون شن های اطراف پیست رفت و این اتفاق ماشین ایمنی را به پیست آورد. بوتاس پیت استاپ خود را انجام داده بود و این ماشین ایمنی یک پیت استاپ مجانی به هم تیمی او داد که باعث شد در نهایت همیلتون جلوتر از او به پیست بازگردد و در نهایت ششمین پیروزی خود در این پیست را جشن بگیرد. با این حال راننده فنلاندی به هم تیمی خود هشدار داد با وجود نبرد جذاب و خوبی که داشتند، هنوز رقابت تمام نشده و به نبرد ادامه خواهد داد. او در مصاحبه با جنسن باتن گفت:

نمی دانم چه بگویم، به لوئیس تبریک می گویم. او در اینجا از حمایت زیادی برخوردار بود. من اول به پیت آمدم و فاصله پیت استاپ خودم با لوئیس را مدیریت می کردم تا اینکه ماشین ایمنی به پیست آمد.

لوئیس پیت استاپ مجانی انجام داد و به علاوه من لاستیک مدیوم بستم که نشان دهنده آن بود که دوباره باید پیت استاپی تا قبل از انتهای مسابقه انجام دهم که این امر کارم را دشوارتر نیز کرد.

امروز روز من نبود اما حداقل نکته مثبت این بود که سرعت مسابقه ای خوبی داشتم و نبرد جذابی بود، اما چیزی هنوز تمام نشده است.

هشدار بوتاس به همیلتون؛ هنوز چیزی تمام نشده استهشدار بوتاس به همیلتون؛ هنوز چیزی تمام نشده است والتری بوتاس، لوئیس همیلتون – استارت مسابقه بریتانیا 2019

لوئیس همیلتون نیز پس از ثبت رکورد جدیدش گفت:

انگار بار نخست است که پیروز شده ام و احساس غرور می کنم. آدم حس می کند که باید عادی شده باشد اما حس بار اول را دارم.

بدون کمک تیم و حمایت زن و بچه های آنها چنین چیزی میسر نبود. حدود دو هزار نفر تلاش می کنند تا چنین نتیجه ای حاصل شود و من فقط حلقه کوچکی از این زنجیره هستم تا تلاش های بزرگ آنها را به ثمر بنشانم و خوشحالم که جزئی از این تیم هستم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر