یادواره شهدای محله فرهنگیان و 175 شهید غواص عملیات کربلای 4 برگزار می‌شود


یادواره شهدای محله فرهنگیان و 175 شهید غواص عملیات کربلای 4 برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - یادواره شهدای محله فرهنگیان و 175 شهید غواص عملیات کربلای 4 در ایلام با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معزز شهدا برگزار می‌شود.

یادواره شهدای محله فرهنگیان و 175 شهید غواص عملیات کربلای 4 برگزار می‌شود
به گزارش ایکنا از ایلام، محمدحسین فولادی، فرمانده سپاه ناحیه ایلام، امروز 23 تیر ماه با اعلام این خبر با بیان اینکه این مراسم با روایتگری حاج «رحیم احمدی روشن» پدر شهید هسته‌ای «مصطفی احمدی روشن» برگزار خواهد شد، افزود: این مراسم یکشنبه 23 تیرماه سال جاری ساعت 22 در مسجد امام سجاد (ع) محله فرهنگیان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه عزت و افتخار امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان است، اضافه کرد: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم نقش بسیار مهمی در پیروزی کشورمان در 8 سال دفاع مقدس و بعدازآن داشته است.
فرمانده سپاه ناحیه ایلام با تأکید بر زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا ابزار فرهنگ‌سازی برای تربیت جامعه و بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بهترین ظرفیت برای انتقال فرهنگ و آموزه‌های دفاع مقدس به مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان است.
فولادی با دعوت مردم شریف ایلام برای حضور در این مراسم معنوی و مهمانی شهدا، عنوان کرد: فرهنگیان در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کردند و امروز با توجه هجمه‌های سنگین دشمنان در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، در خطر مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند.
این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای فرهنگیان حوزه ابوذر برگزار می‌شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی