نقطه ضعف بزرگ استقلال ؛ اشتباه بزرگ استراماچونی در مورد ترکیب استقلال !


فرمول تیم بستن استقلال برای لیگ نوزدهم طوری بوده که باعث تعجب شده است. نوشته نقطه ضعف بزرگ استقلال ؛ اشتباه بزرگ استراماچونی در مورد ترکیب استقلال ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

نقطه ضعف بزرگ استقلال ؛ اشتباه بزرگ استراماچونی در مورد ترکیب استقلال !

استقلال ؛ تیم بدون ذخیره
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰
نقطه ضعف بزرگ استقلال ؛ اشتباه بزرگ استراماچونی در مورد ترکیب استقلال !

فرمول تیم بستن استقلال برای لیگ نوزدهم طوری بوده که باعث تعجب شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این تیم خروجی‌های سرشناس بسیار زیادی داشته؛ از رحمتی و منتظری و خسرو حیدری تا نورافکن و صیادمنش و طارق همام و چشمی و حتی کسانی مثل روح‌الله باقری و محسن کریمی. ورودی‌های استقلال اما نفراتی همچون بلبلی و دشتی و رضاوند و ریگی هستند که اگرچه در تیم‌های قبلی‌شان نمایش‌های قابل‌قبولی داشته‌اند، اما کسی نمی‌داند آیا می‌توانند با همان کیفیت در خدمت استقلال باشند یا نه؟

به هر حال همیشه بازیکنان خوب زیادی داشته‌ایم که بعد از حضور در پرسپولیس و استقلال دچار افت شده‌اند و به‌اصطلاح این ظرف برای‌شان بزرگ بوده است. با وجود این خیلی‌ها امیدوارند تسویه بازیکنان پرحاشیه و جانشینی جوان‌های موفق لیگی منجر به ساخته شدن یک نسل استثنایی در استقلال شود. باید صبر کرد و دید بالاخره کدام سناریو در استقلال اتفاق می‌افتد؛ فروپاشی یک تیم متوسط یا ظهور یک نسل بی‌ادعا و پرتوان.

فارغ از این بحث اما اتفاق عجیبی که در استقلال رخ داده، خالی شدن برخی پست‌های این تیم از بازیکن جانشین است. به‌عنوان مثال هم‌اکنون وریا غفوری تنها دفاع راست استقلال به شمار می‌آید؛ چرا که خسرو حیدری بازنشسته شده و محمدی‌مهر هم به تیم دیگری رفته است.

در پست دفاع چپ هم بعد از جدایی نورافکن و آرمین سهرابیان، به‌نظر می‌رسد میلاد زکی‌پور جانشین خاصی نداشته باشد. این موضوع در مورد دروازه آبی‌ها هم صدق می‌کند؛ جایی که رحمتی رفته و حسینی گلر یک شده، اما لااقل تا لحظه تنظیم این مطلب خبری از جذب یک دروازه‌بان ذخیره نیست.

به‌نظر می‌رسد با جدایی امثال چشمی و نورافکن و مبهم بودن وضع علی کریمی و فرشید باقری، کمیت استقلال حتی در ۲ پست دفاع میانی و هافبک دفاعی هم می‌لنگد.

این درست که استراماچونی قصد دارد تیم شلوغ شفر را خلوت کند، اما این رویه افراطی هم کمی نگران‌کننده است. الان اگر مشکلی برای وریا یا حسین حسینی پیش بیاید، پلن استقلال برای پر کردن جای خالی این نفرات چیست؟

همشهری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا