رژیم لاغری از شنبه؛ برنامه غذایی کاهش وزن صددرصد تضمینی

اینبار قراره که به هدفتون برسید. ما تا لحظه ای که به نتیجه برسید همراه شماییم، پا به پاتون! وزن کم کردن و رسیدن به سایز ایده آل اونقدرها هم که توی ذهنتون فکر می کنید قرار نیست سخت باشه. به شرطی که برنامه غذایی شما بر اساس ساختار علمی و منحصر به فرد شما نوشته بشه رسیدن به هدفتون دیگه کار سختی نیست به خصوص وقتی که یک کارشناس تغذیه دائما باهاتون در ارتباطه و از وضعیت پیشرفتتون باخبر میشه. هدف ما اینه که شنبه این هفته دقیقا همون شنبه ای باشه که مدت ها منتظرش بودید که برسه تا رژیمتون رو شروع کنید.

رژیم لاغری آنلاین منحصر به فرد به همراه پشتیبانی

این رژیم قطعا بهتر از هر برنامه ای هست که تابحال داشتید

برنامه غذایی که شما از طریق از شنبه دریافت می کنید بالاترین تاثیر رو نسبت به هر برنامه دیگه ای براتون داره. اصلی ترین دلیلش هم دقیق بودن و منحصر به فرد بودنشه. ما در مراحل ثبت نام جزئیات مرتبط با سلامتی شما رو ازتون می پرسیم، دقیقا بررسی می کنیم که بدن شما به چه چیزهایی برای وزن کم کردن نیاز داره و چه چیزهایی جلوی کاهش وزنتون رو میگیره. حتی اگه لازم باشه از شما میخوایم که تصویر آخرین آزمایش چک آپتون رو هم برای ما ارسال کنید تا رژیم غذایی تون دقیقا متناسب با شرایط شما تنظیم بشه. از اون مهم تر، چیزی که خیلی از رژیم های عمومی اصلا در نظر نمیگیرن، مسئله سلامتی پوست و موی شماست که ما به دقت این موضوع رو بررسی کردیم و در کنار برنامه غذایی راه حل هایی رو بهتون معرفی می کنیم که باعث شفاف شدن پوست و قوی تر شدن ریشه موهاتون میشه. کافیه یکبار امتحان کنید تا اثر باور نکردنیش رو به چشم ببینید.

تصاویری کسانی که از دوره های مجموعه از شنبه استفاده کرده اند

رژیم لاغری آنلاین منحصر به فرد به همراه پشتیبانی

رژیم لاغری آنلاین منحصر به فرد به همراه پشتیبانی

برنامه های غذایی از شنبه چه نکات با اهمیت و قابل توجهی دارن:

رژیم لاغری آنلاین منحصر به فرد به همراه پشتیبانی رژیم ها منحصر به فرد هستن و بر اساس شرایط بدنی هر شخص رژیم متناسب نوشته میشه.

رژیم لاغری آنلاین منحصر به فرد به همراه پشتیبانی غذاهایی معرفی شده توی این رژیم، غذاهای ایرانی هست و از نظر هزینه ای هیچ فرقی با برنامه غذایی روزمره شما نداره.

رژیم لاغری آنلاین منحصر به فرد به همراه پشتیبانی شما یک پشتیبان تغذیه اختصاصی دارید.

رژیم لاغری آنلاین منحصر به فرد به همراه پشتیبانی میتونید سوالاتتون رو آنلاین از ما بپرسید.

رژیم لاغری آنلاین منحصر به فرد به همراه پشتیبانی گارانتی میکنیم که تا رضایتمندی شما، همراهتون باشیم.

رژیم لاغری آنلاین منحصر به فرد به همراه پشتیبانی در کنار برنامه غذایی، تمرینات ورزشی و مکمل های غذایی معرفی میشه.

رژیم لاغری آنلاین منحصر به فرد به همراه پشتیبانی قیمت رژیم ها به نسبت تمام کلینیک های تغذیه مقرون به صرفه تر هست.

دوره های برنامه غذایی از شبنه چند روزه هست؟

هر دوره رژیم از شنبه 21 روز هست. در طول این بیست و یک روز چندین بار با شما تماس گرفته میشه و وضعیت شما رو بررسی میکنیم. اگر نیاز باشه رژیمتون رو متناسب تر میکنیم، در ادامه هم اگه برنامه شما ایده آل شما باشه ممکنه که یک دوره دیگه هم تمدید بشه و یا اینکه نیاز باشه به دریافت یک رژیم جدید برای دوره بعدی تون. این موضوع بستگی به این داره که رژیم اول شما چقدر تاثیر داشته براتون و نکته مهم اینه که شما از همون دوره اول تغییرات رو خواهید دید.

تصاویری کسانی که از دوره های مجموعه از شنبه استفاده کرده اند

رژیم لاغری آنلاین منحصر به فرد به همراه پشتیبانیرژیم لاغری آنلاین منحصر به فرد به همراه پشتیبانی

آیا این رژیم باعث ریزش مو یا آسیب به پوست میشه؟

به هیچ عنوان. رژیم هایی که ارائه میشه سرشار از مواد معدنی و ویتامین ها هست. در کنارش هم مولتی ویتامین های مختلف ارائه میشه که اگه مایل باشید میتونید مولتی ویتامین هم تهیه کنید تا خیالتون از بابت هرگونه مشکلات پوست و مو و زیبایی راحت بشه.

انتظار چقدر کاهش وزن داشته باشم؟

این مورد کاملا بستگی به شما و پایبند بودن شما به رژیم داره. از بین همراهانمون در مجموعه ازشنبه کسانی بودن که تا 5 کیلوگرم در یک ماه کاهش وزن داشتن و تونستن این روند رو برای ماه های آینده هم ادامه بدن. البته این نکته مهم رو نباید فراموش کرد که سوخت و ساز بدن هر کسی متفاوت هست و بر همین اساس ممکنه بعضی از افراد سریعتر وزن کم کنن و بعضی هم کند تر.

آیا بعد از اتمام دوره رژیم ، وزن به حالت قبل برمیگردد؟

بازگشت وزن در تمام رژیم ها طبیعی است چرا که بخشی از وزن بدن را آب تشکیل میدهد و این آب در دوره رژیم از بافت ها خارج میشود و باعث کاهش وزن میشود . بعد از هر رژیمی باید طبق یک رژیم غذایی مناسب ، خوراکی های مورد نیاز بدن را میل کنید تا علاوه بر وزن بدن ، سلامتی شما نیزکنترل شود.

رژیم غذایی همانند یک شوک برای کاهش وزن است که پس از آن شما باید با داشتن یک رژیم غذایی مناسب ، وزن بدن را به حالت تثبیت شده در بیاورید که البته کار به هیچ وجه کار سخت و مشکلی نیست . کافیست کمی در مصرف کربوهیدرات ها و چربی های مضر دقت کنید.

رژیم های از شنبه چطوری کار میکنه؟

اول از همه شما ثبت نام می کنید، اطلاعات خواسته شده مثل قد، وزن، غذاهای مورد علاقه، وزنی که قصد دارید بهش برسید رو توی فرم وارد می کنید. اطلاعات شما به دست کارشناس تغذیه ما میرسه، کارشناس شروع می کنه به دقت بررسی کردن اطلاعات شما و اگه نیاز باشه باهاتون تماس میگیره که اطلاعات دقیق تری از شما داشته باشه. بعد رژیم به دست شما می رسه و شما این امکان رو دارید که هر زمانی که خواستید سوالاتتون رو از کارشناس تغذیه بپرسید. کارشناس تغذیه هم به عنوان یک پشتیبان در کنار شما هست تا زمانی که به هدف مشخص شده تون برسید. به همین سادگی :).

از کجا مطمئن بشم که این رژیم برای من خوبه؟

ما واسه این که خیالتون راحت بشه یک نمونه رژیم غذایی برای شما اینجا قرار دادیم. در ضمن لازمه که این موضوع رو یادآوری کنم که ما تضمین میکنیم اگه رضایت نداشتید از رژیم، برنامه رو به درستی انجام دادین و نتیجه حاصل نشد! حتما میتونید کل پول پرداختی تون رو از ما پس بگیرید. از این بابت جای هیچ نگرانی ای نیست.