عمده فروشان، اقلام را بدون ارائه فاکتور عرضه می‌کنند


عمده فروشان، اقلام را بدون ارائه فاکتور عرضه می‌کنند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: بسیاری از صنوف اردستان در خصوص خرید با مشکل مواجه هستند و عنوان می‌کنند که عمده فروشان بسیاری از اقلام را بدون ارائه فاکتور عرضه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایسنا - منطقه اصفهان در اردستان، محمدرضا باقری ظهر امروز(یکشنبه) در کارگروه تعزیرات شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: در سه ماهه گذشته تعداد 85 پرونده تخلف بازرسی تشکیل شده و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه در طول سه‌ماهه گذشته بیش از 1300 واحد صنفی مورد بازرسی با همکاری ادارات و سازمان‌های مختلف قرار گرفته است، افزود: موضوعات عدم درج فیمت، کم فروشی و گران‌فروشی همچنان بیشترین موضوعات تخلف اصناف شهرستان اردستان است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان با اشاره به اقدامات اداره مربوطه برای تنظیم بازار، گفت: از ابتدای سال جای تاکنون بیش 1500 لاستیک سبک، حدود 71 تن قند، شکر 64 تن و نبات 6200 کیلوگرم، کاغذ 1500 بسته و گوشت منجمد 1500 کیلوگرم در جهت تنظیم بازار بین مردم توزیع شده است.

باقری با بیان اینکه مهم‌ترین موضوعاتی که در بحث گرانی در شهرستان اردستان با آن مواجه هستیم افزایش قیمت سیمان بوده است، گفت: همچنین اقلام لبنیات با افزایش قیمت مواجه بوده است، اما مرغ و تخم مرغ در شهرستان اردستان ثبات قیمت دارد.

وی افزایش قیمت اقلامی همچون شکر و چای را موضوعی کشوری دانست و گفت: بسیاری از صنوف اردستان در خصوص خرید کالا با مشکل مواجه هستند و عنوان می‌کنند که عمده فروشان بسیاری از اقلام را بدون ارائه فاکتور عرضه می‌کنند.

مردم تخلفات واحدهای صنفی را به تعزیرات حکومتی اعلام کنند

همچنین رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان گفت: بسیاری از گزارش‌هایی که توسط مردم به اداره تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود دقیق نیست.

رحمت‌الله ابوذری افزود: تعزیرات حکومتی اردستان در راستای فرهنگ‌سازی برای مبارزه با گران‌فروشی، کم‌فروشی و غیره اقدامات گسترده‌ای را در سطح شهرستان انجام داده است، اما علی‌رغم تعدد زیاد واحدهای صنفی در سطح منطقه لازم است مردم در هرجایی به تخلفی برخوردند به تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.

وی از مردم و ادارات خواست با توجه به محدود بودن بازرسان تعزیرات و سایر نهادهای ذی‌ربط، در صورت مشاهده ارتکاب تخلفی توسط افراد صنفی با تعزیرات حکومتی همکاری و گزارش‌های خود را به این اداره منعکس کنند تا این دستگاه بتواند در صورت احراز تخلفات با افراد متخلف برخورد قانونی انجام دهند.

کد خبرنگار 13095


انتهای پیام انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام