سود نقدی به ازای هر سهم 300 تومان


سود نقدی به ازای هر سهم 300 تومان

ایران اکونومیست - جلسه مجمع عمومی عادی سالانه گروه صنعتی پاکشو( سهامی عام ) صبح امروز با حضور 2/91 درصد سهامداران برگزار شد.

سود نقدی به ازای هر سهم 300 تومان

به گزارش خبرنگار ایران اکونومیست در ابتدای این جلسه محمد عالمی مدیر عامل پاکشو طی سخنانی با قرایت پیام هیات مدیره خاطرنشان کرد: دستیابی به اهداف تعیین شده از مسیر فعالیتها و اقدامات زیر تامین شده است.

1- تامین بهینه و به موقع مواد اولیه و ملزومات تولیدی از منابع داخلی و خارجی .

2-تامین بهینه ارز مورد نیاز از منابع معتبر بر اساس پیش بینی انجام شده.

3- توسعه بازار محصولات از طریق شبکه های جدیدتوزیع .

4-افزایش بهره وری و مدیریت هزینه

وی ادامه داد: اهم فعالیتهای شرکت در سال 97 تامین مناسب و به موقع مواد اولیه بود. در زمینه تامین مناسب مواد اولیه با توجه به شرایط تحریم و محدودیتهای موجود بریا واردات وتامین مواد اولیه خارجی شرکت منابع نقدی خود را صرف تامین به موقع مواد اولیه خارجی کردکه صورتهای مالی آن را نشان می دهد.

وی افزود : با توجه به شرایط موجود بخشی از مواد اولیه خود را که قبلا از منابع خارجی تهیه می کرد به منابع داخلی تغییر داد واز آن تهیه می کند.

وی ادامه داد: در خصوص توسعه شبکه توزیع اقدام به توسعه بازار کردیم از پخشهای جدید البرز و سوره و پخشهای داروخانه ای استفاده کردیم که موجب شد کالاها در دسترس بیشتر مشتریان قرار گیرد.

وی گفت : ریسک شرکت ریسک نوسانات نرخ ارز است که کل کشور و صنایع آن با این مساله درگیر هستند.

به گفته وی حداقل سرمایه شرکت از هزار میلیارد ریال به 2هزار میلیارد ریال رسیده که افزایش 100 درصدی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: فروش شرکت از هزارو دویست میلیارد تومان در سال 97 به هزارو هشتصد میلیارد تومان در سال 98 می رسد.همچنین سود شرکت از 400 میلیارد تومان به 543 میلیارد تومان می رسد.

براساس این گزارش در این مجمع مسعود سزاوار به عنوان رییس مجمع ، به ترتیب آقایان مسعود گودرزی و سید جعفر موسوی به عنوان ناظزین اول ودوم و حسن پرتوی به عنوان منشی مجمع با اکثریت آرا به عنوان اعضا هیات رییسه مجمع عمومی انتخاب شدند.

سود نقدی به ازای هر سهم 300 تومان تعیین شد.براین اساس شرکت بیات رایان به عنوان بازرس قانونی و حسابرسی مستقل انتخاب گردید.همچنین روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت تعیین شد.

حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره به ازای هر دوجلسه برگزاری در ماه یک میلیون تومان مصوب شد.پاداش هیات مدیه نیز مبلغ 600 میلیون تومان به صورت سود ناخالص تعیین شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازار سرمایه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها