مازنی‌ها 490 میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند


مازنی‌ها 490 میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند

ساری-ایرنا- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت که با شروع عملیات بازسازی عتبات عالیات در عراق، تاکنون مازنی ها حدود 490 میلیارد ریال برای بازسازی این مکان های مقدس کمک کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حسن اصغری روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ساری افزود که مردم مازندران در کمک به عتبات عالیات عراق در بین استان‌های کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده اند.

وی کمک‌های مردم مازندران به ستاد را شامل کمک‌های نقدی، اهدا طلا و خرید خشت طلا بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) بیان کرده است.
اصغری افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران این کمک‌های را برای ساخت و بازسازی حرم حضرت علی (ع)، امام حسین (ع، ابوالفضل عباس (ع)، حرمین کاظمین و صحن حضرت زینب (س) و حضرت فاطمه زهرا (س) هزینه کرده است.

وی ادامه داد: در سال جاری به دلیل وقوع سیل در استان ستاد بازسازی عتبات و عالیات تمام فعالیت خود را برای کمک به سیل زدگان متمرکز کرد و توانست با برپایی چادر کمک رسانی حدود ۱۴۰ هزار وعده غذای گرم در بین سیل زدگان توزیع کند.
به گفته وی ستاد برای تأمین جهیزه نوعروسان سیل زده هم حدود ۱۰ میلیارد ریال کمک کرد.
ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال ۸۳ به طور رسمی کار خود را در کشور شروع کرد.

در ابتدای نشست شورای اداری شهرستان ساری که در سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) برگزار شد، پرچم متبرک بارگاه ملکوتی این امام همام از سوی خادمان رضوی قدس رضوی که از چند روز پیش در مازندران حضور دارند، در سالن این نشست گردانده شد.
در پایان نیز مدال آستان قدس رضوی به نیابت از سایر مدیران شهرستان ساری بر سینه فرماندار به عنوان رئیس شورای اداری مرکز استان نصب شد.
۶۹۸۲/‏۱۶۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد