ترویج عفاف و حجاب جامعه را مقابل ترفندهای دشمنان مصون می کند


ترویج عفاف و حجاب جامعه را  مقابل ترفندهای دشمنان مصون می کند

کرمان- ایرنا - دشمنان نظام اسلامی در راستای تضعیف بنیان خانواده برنامه های مختلفی را از جمله هدف قرار دادن عفاف و حجاب در نظر گرفته اند که ترویج این مهم جامعه را مقابل ترفندهای دشمنان مصون می کند.

به گزارش ایرنا، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمان روز یکشنبه در همایش استانی حجاب و عفاف و قداست خانواده با گرامیداشت دهه کرامت افزود: در دین مبین اسلام توجه ویژه‌ای به فرهنگ عفاف و حجاب شده که صیانت از این فرهنگ رسالت و وظیفه همه مسلمانان است.

امین فخر تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی در راستای تضعیف بنیان خانواده به عنوان مهم‌ترین رکن جامعه که نقش مهمی در سلامت فردی و اجتماعی افراد دارد با برنامه‌های مختلف ازجمله هدف قرار دادن حجاب و عفاف، برنامه‌ریزی گسترده‌ای دارند که باید خانواده‌ها و به‌ویژه بانوان با رعایت حجاب و عفاف این توطئه‌ها را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه شاخص‌های اجتماعی ما وضعیت مناسبی ندارد گفت: امیدواریم با بهره گیری از ابزارهای به روز و با تدبیر مسئولان توجه جوانان را به این مهم که عدم به باورهای دینی می‌تواند؛ آسیب‌های زیادی به خانواده و جامعه وارد کند را جلب کنیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمان با تبریک هفته تأمین اجتماعی گفت: در جمهوری اسلامی تأمین اجتماعی به عنوان یک حق همگانی برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و فردی است.

به گفته فخر ۴۵ درصد از مردم استان کرمان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و از خدمات مستقیم و غیرمستقیم آن در حوزه درمان بهره می‌برند.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته در حوزه درمان تأمین اجتماعی حدود ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است بیان کرد: سالانه بطور میانگین حدود چهار میلیون و ۷۰۰ هزار بار مراجعه سرپایی و بیش از ۶۰ هزار مورد بستری داریم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمان یادآورشد: این اداره کل در حوزه درمان غیر مستقیم نیز طرف قرارداد با یکهزار و ۴۰۰ مرکز دولتی، خصوصی و خیریه است و در این زمینه به هشت میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مراجعه سرپایی و ۱۰۰ هزار بستری در یک سال گذشته خدمات ارائه کرده است.

در این همایش ۱۰ نفر بانوی فعال در زمینه عفاف و حجاب در واحدهای درمانی تأمین اجتماعی استان کرمان تجلیل شد.

همایش عفاف و حجاب و قداست خانواده توسط مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کرمان در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) با حضور مدیرکل امور بانوان در استانداری کرمان و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

۹۸۹۵/ ۵۰۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403