فعالان قرآن املشی تجلیل شدند


فعالان قرآن املشی تجلیل شدند

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با شب ولادت امام رضا(ع) طی مراسمی در مسجد شهدای املش از 16 قاری، حافظ و فعال قرآنی این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با شب ولادت هشتمین امام شیعیان حضرت امام رضا(ع) طی مراسمی در مسجد شهدای املش از ۱۶ قاری، حافظ و فعال قرآنی این شهرستان با اعطای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به‌عمل آمد.
در این برنامه که به‌همت سپاه ناحیه املش، کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج شهیدجبار رمضانی برگزار شد، جمعی از فعالان قرآنی، روحانیون و مسئولان حضور داشتند.
بهرام حق‌پرست، محمد‌صادق سپهری‌فر، مهدی عبد‌العلی‌پور، حسن شریف‌پور، ماهان اکبری، مهدی رضایی، حسین رضایی، میثم عباس‌زاده، میلاد پورمهر، سجاد اکباتانی، ابوالقاسم جوادنیا، امیرحسین فرهادیان، محمدجواد علیزاده، کلثوم خوشدل، زینب صداقت و سکینه ایزدی از جمله این افراد بودند.
همچنین در این مراسم که با جشن میلاد امام رضا(ع) همراه بود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفری، امام جماعت مسجد شهدای املش، با اشاره به سجایای اخلاقی امام رضا(ع)، گفت: اهل بیت(ع) بهترین اوقات برای خود را، راز و نیاز با خداوند در هر زمان و مکان می‌دانستند.
وی بیان کرد: اخلاق نیکو از بهترین ویژگی ائمه(ع) بود و در همه حال با سخاوتمندی با مردم برخورد می کردند؛ شهدای مدافع حرم نیز با نشأت از این سیره اهل بیت(ع) با سخاوتمندی در راه آنان قدم گذاشتند و جان خویش را فدا کردند.
مولودی‌خوانی محمد امامی‌نژاد و فرهاد اسلامی از ذاکران اهل بیت(ع) از دیگر برنامه‌‌های این مراسم بود.
الیاس عبداله‌پور
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی