راهیابی 16 دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت


راهیابی 16 دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: 16 نفر از دانشجویان این دانشگاه به مرحله کشوری سی و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان راه یافتند.

راهیابی 16 دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترتفرشاد کیوان‌بهجو، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: مجتبی کاشفی و فهیمه کاویانپور در رشته مفاهیم نهج‌البلاغه، اسماء عبدی، مرضیه مجرد اروجعلی‌‌لو و حسن سلامی بیگ باغلو در رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن و عارفه منصوری در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم از جمله افراد راه یافته به مرحله کشوری مسابقات قرآن هستند.

وی ادامه داد: مهناز کریمی در رشته آشنایی با سیره معصومین(ع)، افسانه خاتمی در رشته سبک زندگی اسلامی ایرانی، محمدرضا احدی در رشته پرسمان معارفی، پروین مهری در رشته آشنایی با احادیث اهل بیت، فاطمه وطن پرست در رشته آشنایی با احادیث اهل بیت، علیرضا فلکی در رشته آشنایی با احادیث اهل بیت، یلدا حسنی در رشته آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، حمیدرضا اسمعیل زاده در رشته حفظ ۵ جز قرآن کریم، احد حاجی‌زاده در رشته دعا و مناجات و وحید رحمانی در رشته اذان هم به مرحله کشوری سی و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان راه یافتند.

کیوان‌بهجو اضافه کرد: نتایج بخش‌های پژوهشی، فن‌آوری، ادبی و هنری پس از بررسی آثار از سوی دبیرخانه کشوری اعلام خواهد شد.

مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: همچنین به‌مناسبت دهه کرامت مسابقه نقاشی ویژه فرزندان همکاران دانشگاه برگزار و جوایزی به رسم یادبود به تمامی شرکت‌کنندگان اهدا شد.

وی افزود: در رده سنی ۶ تا ۸ سال با موضوع مهربانی با طبیعت پرهام مصطفایی، در رده سنی ۶ تا ۸ سال با موضوع هوای پاک کاوه برمکی و در رده سنی ۸ تا ۱۰ سال با موضوع حرم امام رضا(ع) ثنا برغمدی برندگان این مسابقات شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار