سامسونگ عینک واقعیت افزوده انعطاف پذیر تولید می کند؟


رسانه کلیک – به نظر می رسد شرکت ها تنها به توسعه گوشی های هوشمند منعطف علاقه ندارند، چرا که گزارشی جدید به توسعه عینک واقعیت افزوده انعطاف پذیر سامسونگ اشاره می کند. به تازگی سامسونگ پتنتی را به ثبت رسانده که مربوط به یک عینک است. دسته های این عینک دارای ضخامت بالایی بوده […] نوشته سامسونگ عینک واقعیت افزوده انعطاف پذیر تولید می کند؟ اولین بار در...

رسانه کلیک – به نظر می رسد شرکت ها تنها به توسعه گوشی های هوشمند منعطف علاقه ندارند، چرا که گزارشی جدید به توسعه عینک واقعیت افزوده انعطاف پذیر سامسونگ اشاره می کند.

به تازگی سامسونگ پتنتی را به ثبت رسانده که مربوط به یک عینک است. دسته های این عینک دارای ضخامت بالایی بوده که علت آن مربوط به قرارگیری قطعات الکترونیکی در آن است. در حالی که طراحی این محصول در نمونه نهایی می تواند تغییر کند، عینک واقعیت افزوده این برند کره ای زمانی که باز می شود، به صورت خودکار روشن می شود.

در جلوی این عینک شاهد قرارگیری یک نمایشگر کوچک هستیم که تصویر را به نمایش می گذارد. به نظر می رسد سامسونگ برای جلوگیری از خاموش شدن تصادفی این عینک، راه حلی را در نظر گرفته است. ظاهرا این عینک واقعیت افزوده از سنسورهای مغناطیسی بهره می برد که قادر به تشخیص باز و بسته بودن کامل آن است. در این صورت از خاموش شدن آن به صورت اتفاقی جلوگیری می کند.

سامسونگ عینک واقعیت افزوده انعطاف پذیر تولید می کند؟

همانطور که می دانید، بسیاری از پتنت های ثبت شده وارد دنیای واقعی نمی شوند. با توجه به این موضوع، نمی توان انتظار داشت در آینده نزدیک سامسونگ از این عینک رونمایی کند. این احتمال وجود دارد که در صورت معرفی، این محصول دارای پردازنده ARM باشد.

Source: engadget

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان