سباستین فتل: نمی توانستم در رده های بالای تعیین خط باشم


فرمول یک ایران – سباستین فتل، راننده فراری پس از نتیجه ناامید کننده در تعیین خط گرندپری بریتانیا گفت که نمی توانست در رده های بالای استارت مسابقه قرار گیرد. فتل مسابقه سیلورستون را پایین تر از راننده های مرسدس و ردبول و البته هم تیمی اش در رده ششم شروع خواهد کرد، در حالی که چارلز لکرک توانست تا آخرین لحظه خود را یکی از مدعیان پول پوزیشن بریتانیا...

فرمول یک ایرانسباستین فتل، راننده فراری پس از نتیجه ناامید کننده در تعیین خط گرندپری بریتانیا گفت که نمی توانست در رده های بالای استارت مسابقه قرار گیرد.

فتل مسابقه سیلورستون را پایین تر از راننده های مرسدس و ردبول و البته هم تیمی اش در رده ششم شروع خواهد کرد، در حالی که چارلز لکرک توانست تا آخرین لحظه خود را یکی از مدعیان پول پوزیشن بریتانیا نشان دهد. فتل گفت:

من فقط در تقلا بودم تا پتانسیل خودرو را بیرون بکشم اما نتوانستم احساس خوبی داشته باشم و از نتیجه خوشحال نیستم.

در سمت گاراژ من همه چیز خوب پیش نرفت و من در تلاش بودم تا در روز شنبه احساس خوبی را با خودرو پیدا کنم اما در آن زمان نمی توانستم در رده های بالا باشم.

برای مسابقه مرسدس باید مدعی باشد اما ما رقابت برابری با ردبول خواهیم داشت.

سباستین فتل: نمی توانستم در رده های بالای تعیین خط باشمسباستین فتل: نمی توانستم در رده های بالای تعیین خط باشم چارلز لکلرک و سباستین فتل

لکلرک اما یک نتیجه کاملا متفاوت با فراری خود رقم زد و با فاصله بسیار اندک 0.079 ثانیه ای نسبت به والتری بوتاس، باید مسابقه را از رده سوم آغاز کند. او نیز اذعان کرد:

با دوری که به ثبت رساندم، بسیار خوشحالم. به نظر من می شد در سکتور آخر کمی بهتر عمل کنم اما زیاد نبود.

در کل از عملکردمان و نزدیک بودن به مرسدس خوشحالیم و انتظار چنین چیزی را نداشتیم و فکر می کردیم که بیش از این در تقلا باشیم. ما از تمرین اول با جلوی خودرو در تقلا بودیم اما برای تعیین خط کمی کمتر شد.

تعیین خط خوبی برای ما بود و به رده های بالاتر امید داریم، اما رده سوم نهایت توان ما برای تعیین خط بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه