خبر خوشی که در کنسرت کیوان ساکت به مازندرانی ها داده شد


کنسرت گروه موسیقی «همنوازان فاخته» به سرپرستی خشایار پارسا، جمعه بیست و یکم تیرماه 1398 (ساعت 21) با استقبال مخاطبین مازندرانی و اعلام خبر خوش تاسیس هنرستان موسیقی دختران و پسران در شهر تنکابن برگزار شد. نوشته خبر خوشی که در کنسرت کیوان ساکت به مازندرانی ها داده شد اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

خبر خوشی که در کنسرت کیوان ساکت به مازندرانی ها داده شدخبر خوشی که در کنسرت کیوان ساکت به مازندرانی ها داده شدکنسرت گروه موسیقی «همنوازان فاخته»

کنسرت گروه موسیقی «همنوازان فاخته» به سرپرستی خشایار پارسا، جمعه بیست و یکم تیرماه ۱۳۹۸ (ساعت ۲۱) با استقبال مخاطبین مازندرانی و اعلام خبر خوش تاسیس هنرستان موسیقی دختران و پسران در شهر تنکابن برگزار شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این اجرا که با استقبال مردم هنر دوست تنکابن انجام شد، کیوان ساکت به عنوان آهنگساز و وحید تاج خواننده، اعضای گروه همنوازان فاخته را همراهی کردند.

خشایار پارسا در ابتدای این کنسرت، اعلام کرد: برای بالا بردن سطح موسیقی تنکابن و معرفی شیوه های مختلف موسیقی ایران در این منطقه تلاش کرده است جدا از سلیقه شخصی و دغدغه گروه شیوه های دیگر را هم معرفی و اجرا کند.

وی افزود: تلاش خود را میکنم که تمرکز اجرای موسیقی فاخر را از پایتخت و شهرهای بزرگ به تنکابن و غرب استان مازندران انتقال دهم. در این راستا به دنبال تاسیس هنرستان موسیقی دختران و پسران در شهر تنکابن هستم، اقدامات لازم انجام شده است و حضور اساتیدی چون کیوان ساکت و جذب سرمایه های خیرین هنر دوست باعث رشد و شکوفایی هنرستان موسیقی خواهد شد.

خشایار پارسا (تنبک)، هامون بهرامی مقدم (سنتور)، ابوذر حسینی (عود)، آرمان حیدریان (کمانچه)، مجید محمدی (تار) و علیرضا رسولی (کمانچه آلتو) نوازندگان گروه همنوازان فاخته را تشکیل می دهند که در کنار کیوان ساکت (آهنگساز و نوازنده تار) و وحید تاج (خواننده) به هنرنمایی پرداختند.

شایان ذکر است که دغدغه اصلی گروه همنوازان فاخته آهنگسازی و تمرکز بر روی موسیقی دوره تیموری و مکتب منتظمیه است اما در این بین، این گروه تلاش دارد تا سبک ها و شیوه های بزرگان موسیقی ایران را با اجرایی متفاوت بر روی صحنه ببرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا