سرعت همیلتون نابود شد و فاصله نزدیکی با بوتاس رقم خورد


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون احساس می کرد که رفته رفته در تعیین خط گرندپری بریتانیا از سرعت خودرویش نسبت به والتری بوتاس کاسته می شده است. همیلتون با اختلاف 0.006 ثانیه ای نسبت به هم تیمی اش، نتوانست پول پوزیشن مسابقه خانگی خود را بدست آورد. در صورت کسب رده اول، او تبدیل به تنها راننده ی تاریخ می شد که دارنده بیشترین “خط یک” در مسابقه خانگی...

فرمول یک ایرانلوئیس همیلتون احساس می کرد که رفته رفته در تعیین خط گرندپری بریتانیا از سرعت خودرویش نسبت به والتری بوتاس کاسته می شده است.

همیلتون با اختلاف 0.006 ثانیه ای نسبت به هم تیمی اش، نتوانست پول پوزیشن مسابقه خانگی خود را بدست آورد. در صورت کسب رده اول، او تبدیل به تنها راننده ی تاریخ می شد که دارنده بیشترین “خط یک” در مسابقه خانگی است، در حال حاضر تعداد پول پوزیشن او و ایرتون سنا (گرندپری برزیل) در عدد شش با یکدیگر برابر است. همیلتون پس از تعیین خط گفت:

تنظیمات ما برای مسابقه کاملا مناسب است. در تمرینات من کاملا با تک دورها در تقلا بودم و حتی تا تمرین صبح شنبه نیز در تلاش بودم تا آنرا بهبود دهم.

شروع تعیین خط خوب بود اما در مراحل پایانی همه چیز خراب شد و یک عقبگرد به جمعه داشتیم. تعیین خط همراه با باد بود اما سرعت مسابقه ای ما خوب است و نمی خواستم بیش از حد از این تنظیمات دور شویم.

امیدوارم موفقیت آمیز باشد چون باید سرعت ما در مسابقه خوب باشد اما به موقعیت، باد و عوامل دیگری نیز وابسته است.

سرعت همیلتون نابود شد و فاصله نزدیکی با بوتاس رقم خوردسرعت همیلتون نابود شد و فاصله نزدیکی با بوتاس رقم خورد والتری بوتاس و لوئیس همیلتون

با نتیجه بریتانیا، بوتاس حالا در تعیین خط های این فصل با آمار 4-3 نسبت به هم تیمی اش جلو است. او پس از تعیین خط سیلورستون گفت:

فاصله زیادی با لوئیس نداشتم اما در دور دومم جاهای زیادی برای بهبود زمانی من وجود داشت.

یک دور عالی نبود اما من شک دارم کسی باشد که یک دور بدون نقص را تجربه کرده باشد زیرا بخاطر باد و آسفالت جدید، شرایط برای اشتباه کردن بسیار حساس بود. اما مهم ترین نکته تبدیل کردن این پول پوزیشن به پیروزی است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان