مدیران بارسلونا به حرف خودشان احترام نگذاشتند/ انتقاد مدیر برنامه ایرانی کوتینیو از مدیران بارسا


مدیران بارسلونا به حرف خودشان احترام نگذاشتند/ انتقاد مدیر برنامه ایرانی کوتینیو از مدیران بارسا

کیا جورابچیان، مدیر برنامه ایرانی فیلیپ کوتینیو، از رفتار دوگانه مدیر بارسلونا در قبال این ستاره برزیلی انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کوتینیو که در ژانویه 2018 با انتقالی 126 میلیون دلاری از لیورپول به بارسلونا پیوست، در این مدت نتوانست انتظارات را برآورده کند و حتی با انتقادهایی از سوی هواداران روبرو شد.

او در فصل اخیر تنها 5 گل در لالیگا زد و دو پاس گل داد و خودش تایید کرد که فصل درخشانی را پشت سر نگذاشت. همین مسئله شایعات زیادی در مورد آینده او ایجاد کرد و حتی گفته می شود که ممکن است او در همین تابستان راهی پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و حتی باشگاه سابقش، لیورپول، شود.

اکنون جورابچیان مدیران بارسا را متهم کرد که علی رغم اینکه اعلام کردند قصد فروش این ملی پوش برزیلی را ندارند اما مخفیانه با پاری سن ژرمن در مورد او مذاکره کرده اند.

او به تلگراف گفت:" اجازه نمی دهم کسی در مورد فیلیپ مصاحبه کند و باعث ناراحتی او شود. یک سال و نیم است که ما چیزی نگفته ایم. من اجازه چنین کاری نمی دهم و همه ما که پشت فیلیپ هستیم، اجازه چنین چیزی را نمی دهیم زیرا بارسلونا به ما گفت که او می ماند."

مدیران بارسلونا به حرف خودشان احترام نگذاشتند/ انتقاد مدیر برنامه ایرانی کوتینیو از مدیران بارسا

جورابچیان در مصاحبه ای دیگر با RMC اسپورت ادعا کرد که آندره کوری، بازیکن یاب بارسا در آمریکای جنوبی تلاش کرده تا نیمار را به نوکمپ برگرداند و کوتینیو را به عنوان بخشی از مبلغ انتقال به پاری سن ژرمن بفرستد:" موضع رئیس بارتومئو واضح بود. او قصد فروش کوتینیو را ندارد؛ به هیچ باشگاهی.

اما من می دانم و این واقعیت دارد که آندره کوری چیزهای کاملا متفاوتی می گوید. او تلاش کرده که کوتینیو را در انتقال نیمار بگنجاند.

همانطور که گفتم کوتینیو هیچ پیشنهادی از سایر باشگاه ها ندارد زیرا ما به تصمیم بارسا احترام می گذاریم اما آنها به حرفی که به ما زدند، احترام نگذاشتند. ما در این مدت ساکت بودیم اما این به بارسا اجازه نمی دهد که در مورد بازیکنش دروغ بگوید. آنها باید حقیقت را بگویند.

و اگر آنها می خواهند کوتینیو برود، باید این را بگویند. آنوقت با خود بازیکن تصمیم می گیریم که بهترین تصمیم برای آینده اش چه خواهد بود."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا