دلواپسان بازهم دست به کار شدند/بذرپاش: دوگانه خدمت - خیانت داریم


دلواپسان بازهم دست به کار شدند/بذرپاش: دوگانه خدمت - خیانت داریم

نماینده سابق مردم تهران در مجلس ضمن تاکید بر اینکه کم‌کاری در حق این مردم، خیانت به نهضت امام و رهبری است، گفت: خدمت به مردم با شناخت عمیق مشکلات، نزدیک‌بودن زندگی با آحاد جامعه و اطلاع از ظرفیت بزرگ انقلاب و تمدن عظیم ایران معنا پیدا می‌کند.

آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد بذرپاش نماینده سابق مردم تهران در مجلس در جمع مردم باقرشهر با بیان اینکه کمترین توقع مردم از عده‌ای آن است که اگر مشغول خدمت نیستید، لااقل خیانت هم نکنید،‌گفت: خدمت به مردم که برگرفته از فرهنگ اسلامی-ایرانی است، باید فرض مهم همه‌ جلسات و اقدامات باشد.

وی ضمن تاکید بر اینکه کم‌کاری در حق این مردم، خیانت به نهضت امام و رهبری است، تصریح کرد: دوقطبی واقعی کشور دوگانه‌ی "خدمت-خیانت" است. خدمت به مردم با شناخت عمیق مشکلات مردم، نزدیک‌بودن زندگی با آحاد جامعه، اطلاع از ظرفیت بزرگ انقلاب و تمدن عظیم ایران، تواضع در مقابل ملت و توجه به این نکته که هرچه مسئول‌تر، خادم‌تر، معنا پیدا می‌کند.

بذرپاش با بیان اینکه خیانت به مردم با بی‌اعتمادی به توانمندی جوانان، بی‌اعتقادی به نصرت بزرگ الهی، عدم اشراف به جایگاه سرزمین ایران، تلاش برای هدفی جز خدمت به ملت، جهت کسب قدرت دست به هر کاری زدن، دامن‌زدن به دوقطبی‌های فریبکارانه، گرفتن حقوق نجومی و اداره غیرعلمی کشور تجسم می‌یابد، اظهار داشت: اگر مسئول مستقیم مسکن مردم در این باره تصمیمی نگرفت یا با تصمیمی اشتباه، صنعت مسکن را تعطیل کرد و مستاجران عزیز را اینگونه دچار عُسر و حرج نمود، آیا خیانت نکرده است؟ آیا نباید مورد بازخواست قرار گیرد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر