درب مسجد روستا را روی احمدی‌نژاد بستند!/ استانداری مازندران: به او گفتیم سخنرانی شما غیرقانونیست


درب مسجد روستا را روی احمدی‌نژاد بستند!/ استانداری مازندران: به او گفتیم سخنرانی شما غیرقانونیست

کانالهای حامی رییس‌جمهور سابق نوشتند در حالیکه با هماهنگی قبلی قرار بود محمود احمدی‌نژاد عصر امروز (شنبه) در ایوان خانه‌ای در روستای رودبست بابلسر برای مردم این منطقه سخنرانی کند، رییس اوقاف و بخشدار در ورودی مسجد جامع را بستند! و احمدی‌نژاد در میان جمعیت زیادی از مردم در بیرون این مسجد سخنرانی کرد.

مهدی محمدی مدیرکل سیاسی و انتخابات مازندران: عصر امروز من به استقبال محمود احمدی‌نژاد نرفتم، بلکه حامل پیام شورای تامین استاندار مازندران بودم.

شورای تامین استان تصویب کرد که احمدی‌نژاد حق سخنرانی را در رودبست بابلسر ندارد، بنابراین نمایندگان استانداری، نیروی انتظامی، دادگستری و سپاه استان در فرودگاه حاضر شدند تا پیام غیرقانونی بودن این سخنرانی را به رئیس جمهوری سابق اعلام کنیم.

در فرودگاه به احمدی‌نژاد گفتم براساس مصوبه شورای تامین استان، شما نمی‌توانید در رودبست سخنرانی کنید و ممکن است حضور شما، تبعات امنیتی داشته باشد. رئیس جمهوری سابق هم توضیح داد که من با کسی کاری ندارم و به فردی توهین نمی‌کنم. من دعوت شده‌ام و کار خودم را انجام می‌دهم!

گفت من کار خودم را می‌کنم. کل حضورم در فرودگاه در همین حد بود، وگرنه بحث استقبال از احمدی‌نژاد در میان نبود. در یک جمله من این پیام را به او رساندم که طبق قانون، حق سخنرانی ندارید.

bahar​news.‎​ir
entekh​ab.‎​ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چیستان | کدام شهر ایران است، که خوردن بخش اول آن کشنده؛ اما بخش دومش را روزانه می‌خورند؟