10 خرید گرانقیمت تاریخ باشگاه بارسلونا


آنتوان گریژمان ستاره فرانسوی سرانجام با کش و قوس‌های فراوان راهی باشگاه بارسلونا شد. آبی‌اناری‌ها برای این انتقال رقمی بالغ بر 120 میلیون یورو را هزینه کردند. ستاره فرانسوی با این انتقال مبدل به سومین بازیکن گران تاریخ بارسلونا شد. بر این اساس فیلیپ کوتینیو با 145 میلیون یورو گرانترین بازیکن تاریخ کاتالان‌ها محسوب می‌شود. این بازیکن فصل گذشته از...

10 خرید گرانقیمت تاریخ باشگاه بارسلونا

آنتوان گریژمان ستاره فرانسوی سرانجام با کش و قوس‌های فراوان راهی باشگاه بارسلونا شد. آبی‌اناری‌ها برای این انتقال رقمی بالغ بر ۱۲۰ میلیون یورو را هزینه کردند. ستاره فرانسوی با این انتقال مبدل به سومین بازیکن گران تاریخ بارسلونا شد.

بر این اساس فیلیپ کوتینیو با ۱۴۵ میلیون یورو گرانترین بازیکن تاریخ کاتالان‌ها محسوب می‌شود. این بازیکن فصل گذشته از لیورپول راهی بارسا شد. در رده دوم عثمان دمبله ستاره جوان فرانسوی قرار دارد که او هم فصل گذشته از تیم بورسیا دورتموند راهی نیوکمپ شد. آبی‌اناری‌ها برای این انتقال مبلغی به ارزش ۱۲۰ میلیون یورو را هزینه کردند.

در رده‌های چهارم هم نیمار با ۸۸.۲ میلیون یورو قرار دارد. لوئیس سوارز هم با ۸۱.۷ میلیون یورو رده پنجم را به خود اختصاص داده است.

بازیکنانی نظیر دی‌یونگ، ایبراهیموویچ، مالکو، ویا و اوورمارس در رده‌های بعدی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس