عملیات سد دربند مانه و سملقان فردا آغاز می‌شود


عملیات سد دربند مانه و سملقان فردا آغاز می‌شود

بجنورد- ایرنا- فرماندار مانه و سملقان گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی سد دربند به عنوان بزرگترین پروژه استان فردا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش ایرنا محمودرضا معموری روز شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: وزرای جهادکشاورزی، نیرو، راه و شهرسازی و معاون امور استخدامی ریاست جمهوری فردا در مانه و سملقان برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: افتتاح ۷۰ کیلومتر از بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان، اجرای فاز دوم مجتمع گلخانه‌ای امام رضا (ع) و اجرای پروژه سد دربند و حضور در شورای اداری این شهرستان از جمله برنامه‌های وزرا در سفر یکروزه به این شهرستان است.

فرماندار مانه و سملقان با انتقاد از اینکه در سال ۹۴ متأسفانه هیچ گونه مصوبه و پروژه‌ای برای شهرستان مانه و سملقان در نظر گرفته نشده بود افزود: بسیاری از مشکلات و خواسته‌های این شهرستان برای درخواست به ریاست جمهوری و وزرا به استانداری ارسال و پیشنهاد شده است.

معموری مشکلات در بخش کشاورزی از جمله مشکلات کانال انتقال آب، راه‌های کشاورزی و بندهای انحرافی، مشکل بیمارستان پورسینای شهر آشخانه و مشکلات در بخش راه روستایی و آب شرب روستایی را از جمله درخواست‌ها عنوان کرد.

شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است.

۷۱۸۲/ ۶۰۴۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس