رئیس هیأت هاکی کهگیلویه و بویراحمد عازم رقابت های آسیایی شد


رئیس هیأت هاکی کهگیلویه و بویراحمد عازم رقابت های آسیایی شد

یاسوج- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهلا گشتاسبی نیا رئیس هیأت هاکی این استان به عنوان سرپرست تیم ملی هاکی زنان رده سنی بزرگسالان امروز شنبه عازم رقابت های آسیایی سال 2019 تایلند شد.

سید محمدتقی علوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هشتمین دوره رقابت‌های مردان و هفتمین دوره رقابت‌های زنان زده سنی بزرگسالان رشته هاکی داخل سالن جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از ۲۴ تا ۳۰ تیرماه ۱۳۹۸ در کشور تایلند برگزار می‌شود.

وی افزود: گشتاسبی نیا به همراه تیم‌های ملی هاکی زنان و مردان رده سنی بزرگسالان و در قالب یک کاروان ورزشی عازم این دوره از رقابت‌ها شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این کاروان ورزشی با شعار «پیش به سوی قهرمانی» و در آئینی با حضور جمعی از مسئولان فدراسیون هاکی عازم کشور تایلند شد.

علوی عنوان کرد: اعضای تیم ملی هاکی زنان رده سنی بزرگسالان اعزامی به این رقابت‌ها شامل نسیم میرزایی، مریم حیدری، الهام دایی، سمیرا یادگاری، ساناز بهرامی، زهرا رشیدیان، مهسا خالقی، منیره کیانفر، زیبا یحیوی، زهرا قرائی، فاطمه امیدی و خدیجه قنبری است.

وی ابراز داشت: نیلوفر عبدی به عنوان سرمربی، مینا حسنی و فاطمه رجبیان به عنوان مربی، صدیقه نصیری و طوبی ایل بیگی به عنوان داور و شهلا گشتاسبی نیا نیز به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کنند.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند.

۷۵۳۵/۱۶۶۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403