حدود 6500 فرصت شغلی در کرمانشاه ایجاد شد


حدود 6500 فرصت شغلی در کرمانشاه ایجاد شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه از ایجاد 6 هزار و 413 فرصت شغلی در شهرستان‌های مختلف کرمانشاه در سه ماه ابتدایی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عزیزی عصر شنبه در هفدهمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این مقدار فرصت شغلی با پرداخت یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان فراهم شده است.

وی افزود: طی سه ماه ابتدایی سال جاری در حالی بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد که سال گذشته و در همین مدت تنها ۲ هزار و ۲۰۸ فرصت شغلی با پرداخت ۵۳۰ میلیارد ریال تسهیلات ایجاد شده بود.

عزیزی خاطرنشان کرد: سال گذشته در مجموع حدود ۲۳ هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی با پرداخت تسهیلاتی به مقدار پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در استان کرمانشاه ایجاد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، همچنین از پذیرش ۲۰ هزار و ۹۸۸ طرح در بانک‌ها برای دریافت تسهیلات از محل اشتغال روستایی - عشایری و مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: مبلغ مصوب شده برای پرداخت هفت هزار و ۸۹۰ میلیارد و ۹۳۵ میلیون ریال است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون با کمک بانک‌ها، ۶ هزار و ۷۸۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به این طرح ها پرداخت شده است.

عزیزی در پایان گفت: در استان کرمانشاه بانک های توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید کار پرداخت تسهیلات اشتغالزای روستایی و مناطق زلزله زده را برعهده دارند.

۷۴۵۸/‏۸۰۶۶‬

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا