مالک پدیده: 3 برزیلی به خاطر تبلیغ سوء منصرف شدند


مالک پدیده: 3 برزیلی به خاطر تبلیغ سوء منصرف شدند

مالک باشگاه پدیده، گفت: ما تمام بازیکنانی که گل‌محمدی در لیستش آورده بود را جذب کردیم به غیر از دو بازیکن که آن دو بازیکن متأسفانه ما نتوانستیم آنها را نگه داریم.

به گزارش مشرق، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو در جمع خبرنگاران، گفت: تیم ما از ابتدای هفته گذشته اردو را در تهران آغاز کرد، ما یک بازی تدارکاتی مقابل سپاهان و دو روز گذشته هم با تیم سایپا بازی کردیم و انشاءالله دوشنبه تهران را به مقصد اصفهان ترک می‌کنیم و آنجا با ذوب‌آهن بازی دوستانه را انجام می‌دهیم و هفته بعد میزبان اصفهان در مشهدالرضا هستیم.

بیشتر بخوانید:

امیری عصر یکشنبه راهی ترکیه می‌شود

وی در خصوص نگهداری کادر فنی و بازیکنان این تیم، افزود: به هر حال تیم ما نتیجه گرفته بود طبیعتاً هم بازیکنان و هم کادر فنی مورد توجه باشگاه‌های مختلف قرار گرفته بودند. همه عزیزان خودشان دوست داشتند که در تیم ما بمانند و ما هم طی مذاکراتی توانستیم همه را حفظ کنیم. ما تمام بازیکنانی که گل‌محمدی در لیستش آورده بود را جذب کردیم به غیر از دو بازیکن که آن دو بازیکن متأسفانه ما نتوانستیم آنها را نگه داریم. این بازیکنانی که از بین ما رفته‌اند قراردادشان با ما ۳۰۰ میلیون تومان بود و از لیگ یک جذب کرده بودیم ولی امسال با قرارداد یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی روبه‌رو بودند که ما نتوانستیم این مبلغ را به آنها بپردازیم. ما سال قبل ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه کردیم که الحمدالله با این مبلغ توانستیم آسیایی شویم پس بنابراین این نشان می‌دهد که اصلاً مبلغ و یا هزینه اصلاً مهم نیست. نکته‌ای که حائز اهمیت است علم کادر فنی و توان بازیکنان است و بعد از آن وجود هواداران خوب است که می‌تواند به ما کمک کند.

مالک باشگاه پدیده در پاسخ به این سؤال که آیا تیم پدیده شهر خودرو برای مسابقات آسیایی آماده است یا خیر، گفت: الحمدالله فکر می‌کنم که ما نماینده شایسته‌ای باشیم برای استان خراسان و کشور جمهوری اسلامی ایران، ما آن دو پستی که از دست داده بودیم را تقویت کردیم و بازیکنان خوبی را جذب کردیم ضمن اینکه در این هفته دو بازیکن خوب خارجی هم به جمع ما اضافه خواهند شد و فکر می‌کنم ما فوق‌العاده برای رقابت‌ها باشیم.

حمیداوی در خصوص سفرش به کشور برزیل تأکید کرد: اگر بخواهم صادقانه بگویم ما سه بازیکن خوب را آنجا جذب کردیم که متأسفانه به دلیل تبلیغات سوئی که از کشور ما در کشورهای آمریکایی و انگلیسی شده است نتوانستیم با آنها قرارداد ببندیم. متأسفانه این حقیقت موضوع است و کلیه مدارک وجود دارد که آنها منصرف شده‌اند. من فکر می‌کنم مجموعه مدیریتی که الان در باشگاه شهر خودرو حاکم است همه فوتبالی هستند ما مدیرعامل‌مان فوتبالی بوده است، آقای سرآسیابی فوتبالی است و جزو افتخارات بوده‌اند، بنده هم فوتبالی بودم بنابراین مجموعه ما همگی می‌دانستند که نیازی به پرداخت مبالغ سنگین نیست. ما همه بازیکنان‌مان با مبالغ پایین قرارداد بسته‌اند.

وی در پاسخ به لغو اردوی ترکیه، گفت: آقای گل‌محمدی حق دارد که از لغو اردوی ترکیه ناراحت باشد، ما هم ناراحت هستیم، وزیر محترم ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال به ما توصیه کرده بودند که برای اینکه ارز خارج نشود ما عملاً اردوی خارجی را منصرف شویم و در ایران اردو برگزار کنیم، ما این توصیه را گوش کردیم اما متأسفانه تیم‌های دیگری این توصیه را گوش نکردند و بنابراین این حق ما است که از این عزیزان گله‌مند باشیم.

مالک باشگاه پدیده در خصوص اینکه در کدام زمین قرار است بازی‌هایشان را انجام دهند، گفت: به خاطر اینکه آقای فتاحی اعلام کردند که ورزشگاه ثامن‌الائمه حدود ۶ ماه دیگر آماده می‌شود به دلیل شرایطی که کنفدراسیون فوتبال آسیا گذاشته است پس بنابراین ما در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی‌هایمان را انجام خواهیم داد.

حمیداوی در خصوص قرارداد با کارلوس چاواریا اظهار داشت: اینکه می‌گویند این بازیکن تا سال ۱۴۰۰ با تیم دیگر قرارداد داشته است درست نیست، چون آنها میلادی قرارداد می‌بندند و این اشکالی ندارد این هم سوژه‌ای می‌شود، این گونه نیست ما به این موضوع پرداخته‌ایم، فکر می‌کنم شاید این عزیزان همچنان تحت فشار باشند. آنها می‌گفتند که او گل هم زده که من بسیار تعجب کردم، من خودم ندیدم شاید گل هم زده باشد.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا