در بازی Cyberpunk 2077 اجازه آسیب رساندن به کودکان و شخصیت‌های داستانی را ندارید


در بازی Cyberpunk 2077 اجازه آسیب رساندن به کودکان و شخصیت‌های داستانی را ندارید

با وجود آنکه نایت سیتی در بازی Cyberpunk 2077 شهری پر از جرم و جنایت به شمار می‌رود، باز هم محدودیت‌‌هایی برای انجام برخی کارها در آن اعمال شده است. دو ویدئوی کوتاه جدید از سازندگان بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد در ساخته جدید استودیو سی‌دی پراجکت شخصیت اصلی داستان V نمی‌تواند هرکاری که دلش می‌خواهد انجام دهد. به طور معمول به عنوان یک بازیکن...

با وجود آنکه نایت سیتی در بازی Cyberpunk 2077 شهری پر از جرم و جنایت به شمار می‌رود، باز هم محدودیت‌‌هایی برای انجام برخی کارها در آن اعمال شده است.

در ساخته جدید استودیو سی‌دی پراجکت شخصیت اصلی داستان V نمی‌تواند هرکاری که دلش می‌خواهد انجام دهد. به طور معمول به عنوان یک بازیکن می‌توانید با کاراکترهای منفی مبارزه کنید و اکثر آدم‌ها را به قتل برسانید، به جز کودکان و شخصیت‌های غیرقابل بازی که نقشی کلیدی در روند اصلی داستان بازی Cyberpunk 2077 خواهند داشت.

کاربر masoncool4566 از سایت Reddit روز گذشته در پستی اعلام کرد که در گفتگوی خود با اکانت رسمی سازنده در فیسبوک، به چنین اطلاعاتی دست پیدا کرده است. این کاربر در ابتدا با ارسال پیامی در فیسبوک از آن‌ها پرسید:

می‌دانم که پیش از این گفته بودید نمی‌توانید اظهارنظر بکنید اما آیا اکنون می‌توانید بگویید که امکان به قتل رساندن مردم عادی در بازی Cyberpunk 2077 وجود دارد یا خیر؟ حداقل جزئیات کوچکی از میزان خشونتی که می‌توان در نایت سیتی انجام داد را بگویید.

پس از گذشت ساعاتی، اکانت رسمی سی‌دی پراجکت در فیسبوک چنین جوابی داد:

شما نمی‌توانید به کودکان یا شخصیت‌های غیرقابل بازی که به داستان بازی مرتبط هستند، آسیبی برسانید اما بغیر از آن‌ها شما مختار خواهید بود تا رفتار خشونت آمیزی با هر آدمی که در بازی می‌بینید، داشته باشید.

استودیو سپس با ارسال ایمیلی رسمی به PC Gamer گفته‌های کارمند خود در فیسبوک را تایید کرد و اشاره کرد که با هرج و مرج به راه انداختن در برخی از مناطق بخصوص (به طور مثال منطقه گانگستری یا اداره پلیس) به دردسر خواهید افتاد.

تصاویر جدیدی از شخصیت‌های بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد/box]

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 اپریل 2020 برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین خبرگزاری‌ها احتمال داده‌اند که دموی قابل بازی برای کاربران نیز در همایش گیمزکام آلمان آماده رونمایی خواهد شد.

در بازی Cyberpunk 2077 اجازه آسیب رساندن به کودکان و شخصیت‌های داستانی را ندارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...