خط تولید خودروی بی نظیر ب ام و “ایکس 7” | فیلم


علاقمندان به اتومبیل و به خصوص کمپانی آلمانی BMW از مدت ها پیش با خبر شده اند که این شرکت در آینده ای نزدیک نسل جدیدی از ماشین های کلاس SUV خود را با نام ایکس 7 روانه بازار خواهد کرد. با این حال BMW تمام تلاش خود را برای رازداری انجام داده و تا کنون هیچ گونه مشخصات فنی از این اتومبیل در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. با این حال ظاهرا یکی از...

علاقمندان به اتومبیل و به خصوص کمپانی آلمانی BMW از مدت ها پیش با خبر شده اند که این شرکت در آینده ای نزدیک نسل جدیدی از ماشین های کلاس SUV خود را با نام ایکس ۷ روانه بازار خواهد کرد.

با این حال BMW تمام تلاش خود را برای رازداری انجام داده و تا کنون هیچ گونه مشخصات فنی از این اتومبیل در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. با این حال ظاهرا یکی از علاقمندان به ب ام و که تحمل انتظار بیشتر را نداشته، با استفاده از یک دکودر شماره VIN توانسته است اطلاعات جالبی درباره X7 به دست آورد که به نوعی اولین دسته از مشخصات فنی این اتومبیل به حساب می آید.

خط تولید خودروی بی نظیر ب ام و “ایکس 7” | فیلم

بی ام و | تگ

ظاهرا BMW از یک پیشرانه ۴٫۴ لیتری در این ماشین استفاده خواهد کرد که دارای هشت سیلندر با آرایش V شکل بوده و به دو توربو نیز مجهز است. توان تولیدی این موتور ۳۴۰ کیلووات ذکر شده که معادل با ۴۵۶ اسب بخار قدرت می باشد.

نیروی تولیدی تولید جعبه دنده اتوماتیک که احتمالا ۸ سرعته است به هر دو اکسل جلو و عقب منتقل خواهد شد. از دیگر مشخصات قابل ذکر موجود در این اسلایدها می توان به رینگ های ۲۲ اینچی آلومینیومی، پکیج رانندگی آفرود و دیفرانسیل سری M اشاره کرد. سیستم Climate Control پنج منطقه ای، سیستم تفریجی و سرگرمی برای سرنشینان عقب، قابلیت دید در شب، نمایشگر Head-up و سیستم صوتی هارمن کاردون نیز دیگر مشخصات ذکر شده برای X7 هستند.

(۲۱۱)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس