نجات جان بیماران قلبی با طرح 247 زمان اهمیت زیادی دارد


نجات جان بیماران قلبی با طرح 247  زمان اهمیت زیادی دارد

رئیس بیست و یکمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق ، به تشریح آخرین وضعیت تشخیص و درمان بیماری های قلبی عروقی در کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، دکتر مسعود قاسمی در آستانه بیست و یکمین کنگره بین المللی تازه‌های قلب و عروق گفت: یکی از ویژگی‌های کنگره تازه های قلب و عروق، تبادل نظر اساتید ایرانی و خارجی است.

وی با عنوان این مطلب که امروزه هیچ نیازی به اعزام بیماران قلبی به خارج از کشور نداریم، افزود: در حال حاضر بیماران قلبی از کشورهای دیگر برای درمان به ایران می آیند که نشان از پیشرفت علمی پزشکی در کشورمان دارد.

قاسمی همچنین به دستاوردهای حوزه قلب و عروق در کشور اشاره کرد و گفت: این دستاوردها در حالی محقق می شود که لازم است بدانیم کشور با مشکلات زیادی مواجه است.

وی به طرح ۲۴۷ برای بیماران دچار انفاکتوس حاد قلبی اشاره کرد و افزود: این طرح یکی از طرح های موفق وزارت بهداشت برای نجات جان بیماران قلبی است.

قاسمی با عنوان این مطلب که در حال حاضر ۵۱ بیمارستان کشور چنین بیمارانی را می پذیرند، ادامه داد: این بیماران در کمترین زمان ممکن می بایست آنژیوگرافی شوند و از این حیث این بیمارستان ها انتخاب شده اند.

وی افزود: در طرح ۲۴۷، بیمار مستقیم تحت درمان آنژیوگرافی قرار می گیرد و یکی از روش های خیلی موفق در زمینه درمان بیماران قلبی است.

قاسمی گفت: یکی از مشکلات بیماران قلبی، از دست رفتن زمان توسط خودشان است. در حالی که باید این آگاهی در کشور ایجاد شود که این قبیل بیماران می بایست هر چه زودتر تحت درمان قرار بگیرند.

بیست و یکمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق از تاریخ 29 مرداد لغایت یک شهریور در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می شود .

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق