حمله ناگهانی زن عصبانی به نوازنده خیابانی! +فیلم


حمله ناگهانی زن عصبانی به نوازنده خیابانی! +فیلم

زن عصبانی با حمله به یک نوازنده خیابانی در یکی از خیابان های ایرلند شمالی صحنه‌ای وحشتناک را در مقابل چشمان شاهدان عینی رقم زد.

حمله ناگهانی زن عصبانی به نوازنده خیابانی! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن عصبانی با حمله به یک نوازنده خیابانی در ایرلند شمالی صحنه‌ای وحشتناک را در مقابل چشمان شاهدان عینی رقم زد. «جان گاریتی» ۲۸ ساله در یکی از خیابان‌های بلفاست، پایتخت ایرلند شمالی در حال نوازندگی و خوانندگی بود که ناگهان مورد حمله این زن قرار گرفت.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است نشان می‌دهد این زن به سمت این جوان هنرمند حمله‌ور می‌شود و سپس با پرتاب لگد به تجهیزات نوازندگی او آسیب می‌رساند. بنا به گفته جان، او در محلی که همیشه حضور می‌یافت در حال اجرای آهنگی در ستایش دو مبارز ایرلندی با نام‌های گریس گیفورد و جوزف پلانکت بود که مورد حمله این زن قرار گرفت.

جان به بلفاست لایو در این باره گفت: "من کاملاً شوکه شده‌ام. این زن حدود نیم ساعت برای من ایجاد مزاحمت می‌کرد و مرا مورد تهدید قرار می‌داد. من به مدت ۱ سال است در این مکان برنامه اجرا می‌کنم و هرگز چنین مزاحمتی را شاهد نبودم."

گفتنی است؛ گریس گیفورد و جوزف پلانکت دو اعدامی از ۱۶ اعدامی قیام عید پاک در ایرلند برای پایان دادن به سلطه انگلیس بر این کشور و برپایی یک جمهوری مستقل بودند. در آن قیام که در ماه آوریل سال ۱۹۱۶ رخ داد یک شورای نظامی اماکن کلیدی شهر دوبلین را در اختیار گرفتند و جمهوری ایرلند را اعلام کرد. این قیام با مداخله ارتش انگلیس به خاک و خون کشیده شد.

انتهای پیام/

اقدام عجیب زن جوان با دیدن نوازنده خیابانی در خیابان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!