نمایشگاه توانمندی های بهزیستی گیلان گشایش یافت


نمایشگاه توانمندی های بهزیستی گیلان گشایش یافت

رشت - ایرنا - نمایشگاه توانمندی های جامعه هدف بهزیستی استان گیلان امروز شنبه در پارک قدس گشایش یافت.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان روز شنبه درباره نمایشگاه توانمندی های بهزیستی در پارک قدس رشت به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی عموم مردم با فعالیت های اداره کل بهزیستی، دستاوردها و توانمندی های جامعه هدف این سازمان به مناسبت هفته بهزیستی گشایش یافته است.

حسین نحوی نژاد افزود: نمایشگاه توانمندی های جامعه هدف بهزیستی استان گیلان در ۱۵ غرفه در زمینه های مشاوره پیشگیری از اعتیاد و اشتغال زایی زنان خودسرپرست و بدسرپرست، مشاوره روانشناختی، خانه امن و ندای مهر، عرضه محصولات بیماران روانی مزمن، گروه های همیار، اوتیسم، نابینایان، ناشنوایان، بنیاد فرزانگان، اشتغال، مسکن و حامی، اداره پذیرش و هماهنگی، مهدکودک و مرکز رفاه و خانواده گشایش یافته است.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید علاقمندان در پارک قدس رشت دایر است.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان خاطر نشان کرد: علاوه بر این نمایشگاه، نمایشگاه دیگری از آثار توانمندی توانخواهان در شهرستان لاهیجان گشایش یافته است که علاقمندان می توانند به مناسبت هفته بهزیستی از این نمایشگاه نیز بازدید کنند.

برنامه های هفته بهزیستی از امروز (شنبه) با حضور در مزار شهدا آغاز شد، به مناسبت این هفته برنامه های مختلفی از جمله افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی، طرح های اشتغالزایی، افتتاح مراکز رفاه کودک و مادر و غیره در مناطق مختلف استان گیلان برگزار می شود.

۲۲ تا ۲۸ تیرماه هفته بهزیستی نام گرفته است.

۷۲۸۶ /‏۶۰۳۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز