استقبال خراسان شمالی از رییس جمهوری نمود ملی خواهد داشت


استقبال خراسان شمالی از رییس جمهوری نمود ملی خواهد داشت

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: حضور اقشار مختلف مردم در آیین استقبال از رییس جمهوری اسلامی ایران و کاروان تدبیر و امید به نمایشی ملی و بین المللی تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایرنا محمدعلی شجاعی روز شنبه در جمع علمای اهل سنت این استان اظهار داشت: حضور پررنگ همه مردم و همچنین علمای اهل سنت در همایش استقبال از رئیس جمهوری، بعدی ملی و حتی بین المللی خواهد یافت و تنها به این استان محدود نخواهد شد.

وی افزود: علمای اهل سنت همیشه در صحنه های انقلاب و پشتیبانی از نظام حضور موثر و تعیین کننده ای داشته‌اند و یقین داریم که آنان در استقبال شایسته از رئیس دولت تدبیر و امید نیز لحظ، ای تردید نکرده و تابلوی از انسجام، همدلی و وحدت را ترسیم کرده و به بهترین شکل ممکن این مهم را تحقق خواهند بخشید.

شجاعی اظهار داشت: باید در این شرایط حاکم بر جامعه با حضور پرشور خود به جهانیان ثابت کنیم که همچنان در صحنه هستیم، هرچند این روزها، روزهایی آسانی نیست و دولت تدبیر و امید نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا کمترین آسیب به مردم وارد شود.

استاندار خراسان شمالی گفت: تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نشان داده که مردم ما با اراده و همدلی، این روزهای سخت را هم به خوبی سپری کرده و پشت سر می گذارند.

حدود ۱۰ درصد از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری استان خراسان شمالی ترکمن‌های سنی مذهب هستند که در شهرستان‌های بجنورد، راز و جرگلان و مانه و سملقان سکونت دارند.

۳۰۰۷/‏۵۱۳۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا