معامله 19 هزار میلیارد ریالی در تالار نقره‌ای


معامله 19 هزار میلیارد ریالی در تالار نقره‌ای

ایران اکونومیست- اطلاعات دادوستدهای حاکی از آن است که در هفته منتهی به 19 تیر ماه، 402 هزار و 145 تن انواع کالا به ارزش بیش از 19 هزار میلیارد ریال در بورس کالای مورد معامله قرار گرفت.

معامله 19 هزار میلیارد ریالی در تالار نقره‌ای

به گزارش ایبِنا، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۷۳هزار و ۲۰۶ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۶۶ میلیارد ریال معامله شد. بر اساس این گزارش، در این تالار ۶۵ هزار و ۳۱۴ تن فولاد، یک هزار و ۷۶۰ تن مس، ۲ هزار و ۵۶۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۳ هزار تن کک و ۴۰ تن شمش روی از سوی مشتریان خریداری شد.
همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۲۷ هزار و ۹۴۳ تن انواع کالا به ارزش ۱۵ هزار و ۶۱۵ میلیارد ریال به فروش رسید. افزون بر این، در این تالار ۱۰۶ هزار و ۵۸۰ تن وکیوم باتوم، ۱۰۸ هزار و ۸۲۶ تن قیر، ۵۴ هزار و ۸۸۱ تن مواد پلیمری، ۲۷ هزار و ۸۶۹ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۳ تن عایق رطوبتی، ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۵ هزار تن سلاپس واکس و ۳ هزار و ۲۸۰ تن گوگرد معامله شد. همچنین ۹۹۶ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالا معامله شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازار سرمایه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس