راه اندازی ایستگاه فرشته های محجبه


راه اندازی ایستگاه فرشته های محجبه

مطهره درینی، گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب، کانون تخصصی عفاف و حجاب جنوب کرمان ایستگاه فرشته های محجبه را در پارک ولیعصر جیرفت برگزار کرد.

" مطهره درینی" مدیر مسئول کانون تخصصی عفاف و حجاب جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به هفته عفاف و حجاب، ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب، کانون تخصصی عفاف و حجاب جنوب کرمان، ایستگاه فرشته های محجبه ویژه دختران نونهال راه اندازی کرد.

مطهره درینی، با اشاره به برنامه های این ایستگاه، افزود: در ایستگاه فرشته های محجبه، کتاب های رنگ آمیزی اهدایی از حرم حضرت معصومه(س ) در اختیار کودکان قرار داده شد که پس از رنگ آمیزی، داستان تصاویر کتاب برای آنها تعریف کردیم.

مدیر مسئول کانون تخصصی عفاف و حجاب جنوب کرمان، با اشاره به هدف از اجرای این برنامه، بیان داشت: از آنجایی که (۲۱ تیر ) سال روز کشف حجاب توسط رضاخان است، به دختر بچه ها با زبان تصاویر کودکانه به بچه ها یاد دادیم که (۲۱ تیر ) چه روزی است و وقتی که بزرگ شدند و چه وظیفه ای در قبال حفظ حجاب دارند.

وی، عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون تخصصی عفاف و حجاب، رفتن به آرایشگاه های ویژه بانوان در سطح شهر جیرفت و اهدا شاخه گل و نمک متبرک حرم امام رضا علیه السلام به بانوان است.

درینی، در ادامه اضافه کرد: هدف از اجرای این برنامه، گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و نیز بیان مسائل شرعی مربوط به آرایش بانوان است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!